شناسهٔ خبر: 47312647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

قزوین بیش از 11 هزار رای اولی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در انتخابات پیش رو ۱۱ هزار و ۷۶۴ دانش آموز رای اولی استان برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری با اشاره به رای اولی‌های استان قزوین گفت: ۱۱ هزار و ۷۶۴ دانش آموز رای اولی استان قزوین در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: رای اولی‌ها برای نخستین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در پای صندوق‌های رای استان هستیم.

وی ابراز کرد: بدون تردید، برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستا، بخش‌، شهر و شهرستان، وجود شورا‌ها بسیار ضروری و تسهیل کننده امور است.

اصغری گفت: با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و اهمیت تشویق مردم به مشارکت حداکثری، یقینا حضور رای اولی‌ها در این انتخابات، صحنه‌های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت و به شکلی یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ساحت سیاسی را محقق می‌سازد.

نظر شما