شناسهٔ خبر: 47312355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کریم انصاری فرد: می‌خواهم در آ اک بمانم و جبران کنم/ سال دردناکی را سپری کردیم

مهاجم ایرانی آ اک آتن گفت: ما موفق نشدیم به اهدافی که در ابتدای فصل برای خود تعیین کرده بودیم، برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی باشگاه آ اک آتن یونان در فصل جاری اگرچه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است اما وی در گفتگو با رادیو ورزش کشور یونان عملکرد این فصل را ناامید کننده توصیف کرده و از هواداران این تیم عذرخواهی کرده است.

مهاجم ایرانی آ اک آتن در مصاحبه خود گفت: 

واقعا باید اعتراف کنم که سال بسیار سخت و پیچیده‌ای بود. احساس می‌کنم 10 فصل در یک فصل فشرده شده بود. ما موفق نشدیم به اهدافی که در ابتدای فصل برای خود تعیین کرده بودیم، برسیم. اما من شخصی نیستم که بتوانم اتفاقات رخ داده را تحلیل کنم. اوقات خوب و بدی وجود داشت.

وی افزود:

نمی‌توانم بگویم چه اشتباهاتی رخ داده است. به هر حال بهتر است سرمربی و مدیر درباره این موضوع‌ها صحبت کنند. افراد بزرگی در مدیریت تیم هستند که تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهند و برنامه ریزی می‌کنند. آ اک آتن یک تیم عالی است و ما باید خود را بهتر نشان دهیم و فصل آینده شایسته به نظر برسیم. می‌خواهم فصل بعد هم در این تیم بمانم و در کنار هم تیمی‌ها و دوستانم بهترین عملکرد ممکن را در تیم داشته باشیم و جبران مافات کنیم.

انصاری فرد در انتها گفت:

کار من به عنوان مهاجم گلزنی است. وقتی در یک دیدار نمی‌توانم گلزنی کنم، سعی می‌کنم به بهترین شکل به تیمم کمک کنم. حقیقت این است که سال برای همه ما دردناک بود و خوب نبودیم. ما به اهداف خود نرسیدیم. تلاش کردیم اما ما موفق نشدیم. من همچنین از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. آن‌ها منتظر چیزهای بیشتری بودند. من هم خوب کار نکردم. قول می‌دهم در فصل جدید بتوانیم عملکرد بهتری در تیم داشته باشیم.

نظر شما