شناسهٔ خبر: 47303012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران مطرح کرد

سلامت دانش‌آموزان؛ دغدغه مهم برگزاری امتحانات نهایی حضوری در مازندران

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: سلامت دانش‌آموزان؛ دغدغه نخست برگزاری امتحانات نهایی حضوری در تمامی مدارس مازندران است.

صاحب‌خبر -

علیرضا سعدی پور در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: از روزهای پیش از برگزاری امتحانات نهایی حضوری به مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تاکید کردیم و جلسات متعددی برگزار شد تا اطمینان ۱۰۰ درصدی در زمینه رعایت نکات بهداشتی حاصل شود.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های تعلیم و تربیت برای هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: درگیر کردن شرکای آموزش و پرورش از جمله ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان، اعضای شورای اسلامی و دیگر ذینفعان یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای اقناع افکار عمومی و آرامسازی جو حاکم بر جامعه است.

سعدی پور دغدغه نخست در برگزاری امتحانات نهایی حضوری را سلامت دانش‌آموزان دانسته و گفت: فرمانده این عملیات مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس هستند. باید دقت و تیزبینی لازم در مورد رعایت اصول بهداشتی، تهویه فضا، فاصله‌گذاری معین، استفاده از ماسک، عدم برگزاری تجمع در مدارس و ... صورت گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه آبرو و اعتبار تعلیم و تربیت در برگزاری شایسته این امتحانات است، ابراز کرد: خوشحالیم که مدیران مدارس بسیار دقت دارند. از مراقبین سلامت می‌خواهیم دقت لازم را به خرج دهند و دانش‌آموزان مشکوک به بیماری را در اتاق خاصی جانمایی کنند.

انتهای پیام

نظر شما