شناسهٔ خبر: 47302261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یک هشتم نهایی جام حذفی|

بازگشت استقلال به مسیر موفقیت یا تکرارِ تاریخ برای شاگردان مجیدی/ فولاد برای قشقایی، پرسپولیس می‌شود؟

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال بعد از حضور موفقیت‌آمیز در لیگ قهرمانان آسیا و صعود از گروه مرگ، حال و روز خوشی ندارد و نتایج ضعیفی کسب کرده است؛ باخت ناباورانه در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و شکستِ تلخ در دربی، حسابی هوادارن این تیم را ناراحت و نگران کرده به طوری که به نظر می‌رسد در صورت از دست دادن تنها شانس کسب جام دیگر صبر آنها لبریز خواهد شد.

بعد از شکست در دربی مقابل پرسپولیس، استقلالی‌ها عملاً شانس کسب جام در لیگ برتر را از دست دادند تا تنها امیدشان به جام حذفی باشد، اما از بختِ بد، شانس هم در این جام با شاگردان مجیدی بار نیست، آبی پوشان از همان شروع جام حذفی با سخت‌ترین قرعه‌های ممکن نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری مواجه شدند. آنها بعد از یک پیروزی سخت مقابل پیکانِ لیگ برتری در مرحله قبل، در این مرحله هم باید به مصاف یک تیم لیگ برتری دیگر بروند‌ آنهم تیمی که همواره برای آنها مشکل‌ساز بوده است؛ ذوب‌آهن. گواه آن هم شکست پیش از دربی در خانه مقابل شاگردان مجتبی حسینی است.

حالا فرهاد مجیدی این فرصت را دارد تا خاطرات تلخ هفته‌های اخیر را به فراموشی بسپارد و نور امید را در دل هواداران آبی زنده کند. باید دید مجیدی و شاگردانش از شکست‌های اخیر به اندازه کافی درس گرفته‌اند تا از این مسابقه سربلند خارج شوند یا تاریخ برای آنها در فاصله کمتر از ٢ هفته تکرار خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله قشقایی شیراز میزبان فولاد خوزستان است. هنوز که هنوز است بعد از گذشت ۵ سال رقیبان پرسپولیس برای کری‌خوانی از شکست این تیم مقابل نماینده شیراز در جام حذفی یاد می‌کنند. حالا بعد از مدت‌ها قشقایی قرار است در یک دیدار جام حذفی به مصاف یک تیم لیگ برتری مدعی دیگر برود؛ فولاد خوزستان.

شاگردان نکونام که بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر، عملاً تنها امیدشان جام حذفی است تا بلکه جبران مافات کرده و فصل را دست خالی به پایان نرسانند. شاید جدال با یک حریف دسته اولی قرعه مناسبی باشد، اما نباید فراموش کرد که جامِ جذفی، جامِ شگفتی‌هاست. 

باید دید فولاد برای قشقایی پرسپولیس می‌شود یا اینکه شاگردان نکونام از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهند کرد.

در دیگر دیدار این مرحله امروز تراکتور و آلومینیوم اراک به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر شما