شناسهٔ خبر: 47301433 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

جام حذفی؛

ساعت بازی استقلال ذوب آهن+ ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

ساعت بازی استقلال ذوب آهن در جام حذفی مشخص شد و این دو تیم ساعت امروز از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف یکدیگر می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت بازی استقلال ذوب آهن طبق اعلام سازمان لیگ مشخص شد و قرار است استقلال و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات جم حذفی امروز به مصاف یکدیگر بروند. در ادامه ساعت بازی استقلال ذوب آهن و ترکیب این دو تیم را بررسی می کنیم.

 

استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس در دربی 95 امروز چهارشنبه در چهارچوب مسابقات جام حذفی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. استقلال برای صعود مرحله یک چهارم جام حذفی کار سختی مقابل سبزپوشان اصفهانی خواهد داشت.

 

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه با برگزاری 3 دیدار خاتمه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

 

ساعت بازی استقلال

 

 

مجیدی بعد از دو باخت متوالی به ویژه در دربی، به احتمال زیاد از ترکیب جدیدی در جام حذفی مقابل ذوب آهن استفاده خواهد کرد.

 

استقلال بعد از باخت در دربی هیچ شانسی برای قهرمانی لیگ برتر نخواهد داشت و به نوعی تنها امید این تیم برای کسب قهرمانی در جام حذفی خواهد بود. استقلال دو هفته قبل مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی با دو گل متحمل شکست شد تیمی که با آمدن حسینی متحول شده و برای بقا در لیگ برتر می جنگد.

 

ترکیب جدید مجیدی برای بازی مقابل ذوب آهن

 

شاگردان مجیدی که در ۲ بازی متوالی شکست خورده اند و هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند حساب ویژه ای برای جام حذفی باز کرده اند و تمام تمرکزشان به این مسابقات است تا حداقل با قهرمانی در این رقابتها دل هواداران خود را تا حدودی شاد کنند.

 

شاگردان مجیدی با باخت در دربی زیر فشار هواداران هستند و هر طوری شده می خواهند ذوب آهن را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنند. اما مجیدی به احتمال زیاد از ترکیب جدیدی استفاده خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

 

به نظر می رسد اولین تغییر در چارچوب دروازه استقلال باشد، مظاهری افت محسوسی کرده و از روزهای اوج فاصله گرفته است و در صورت ادامه این روند احتمالا در بازیهای آینده جای خود را به رقیب خود یعنی حسینی خواهد داد و این دروازه بان شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن خواهد داشت. در این بازی با توجه به مصدومیت دیاباته احتمالا شاهد تغییراتی در خط حمله این تیم خواهیم بود.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

 

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

 

 

نقاط قوت و ضعف استقلال در بازی مقابل ذوب آهن

 

استقلال در فاز هجومی تیم خطرناکی است و مهاجمان زهردار و فرصت‌طلبی در اختیار دارد؛ شاگردان مجیدی در لیگ برتر به ثمر رساندن 22 گل عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و آمار قابل قبولی به ثبت رسانده‌اند. 

 

ترکیب استقلال

 

برگ برنده استقلال بدون شک خط میانی‌اش است. حضور ستاره‌های پرآوازه و تنوع هافبک‌های استقلال، آبی‌پوشان تهران را در این خط بسیار قدرتمند کرده و بدون شک در تعیین سرنوشت این دیدار نقش بسیار موثری دارند. با این حال شاگردان مجیدی در فاز دفاعی متزلزل نشان داده و خط دفاعی استقلال پاشنه‌آشیل آبی‌پوشان به شمار می‌رود. استقلالی‌ها اگرچه در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی در فاز دفاعی داشته و با دریافت 15 گل بعد از پرسپولیس و فولاد بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند اما در چند هفته گذشته ساختار دفاعی این تیم دچار لغزش شده و دریافت 3 گل در 2 بازی نشان‌دهنده ضعف ساختار دفاعی این تیم است.

نظر شما