شناسهٔ خبر: 47302163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

منصوریان - خطیبی؛ جنگ بقا و انتقام

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در جام‌حذفی با انگیزه‌های فراوانی در میان هر دو تیم همراه است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بعدازظهر روز سه شنبه هفدهم فروردین سال جاری در محل سازمان لیگ فوتبال ایران قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد. بر اساس قرعه‌هایی که مهدی امیرآبادی و محسن خلیلی خارج کردند تراکتور در این مرحله مهمان آلومینیوم اراک است. این قرعه یکی از انگیزشی‌ترین مسابقات فوتبال ایران را شکل داد، دیداری پر از انگیزه‌های فردی و تیمی برای هر دو طرف.

از یک طرف آلومینیوم اراک پس از ۱۸ سال انتظار، در فصل گذشته با هدایت رسول خطیبی توانست به لیگ برتر صعود کند و در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم، در جایگاه ششم قرار گرفت. در حالی که اراکی‌ها امیدوار بودند در نیم‌فصل دوم تیم‌شان روند موفقیت‌های خود را تداوم بخشد. با این وجود به یکباره خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شد.

از سوی دیگر علیرضا منصوریان تنها پس از ۵ هفته از لیگ برتر و با کسب ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی از سرمربیگری تراکتور برکنار شد. سرمربی سابق استقلال و ذوب‌آهن با تیم پرستاره تراکتور در اندیشه کسب نتایجی عالی در لیگ بود؛ اما برکناری ناگهانی رویای منصوریان را تبدیل به کابوس کرد. سرمربی سابق تراکتور بعد از پایان همکاری با تراکتور به برنامه فوتبال برتر رفت و صحبت‌هایی را درباره زنوزی انجام داد که حسابی هواداران و مالک این تیم را رنجاند.

در حال حاضر منصوریان در آلومینیوم است و نتایج خوبی گرفته و توانسته آرامش را به اردوی اراکی بازگرداند. پیش از این دو تیم در هفته سیزدهم لیگ به مصاف هم رفتند که آن زمان شاگردان خطیبی در تبریز با نتیجه یک بر صفر از سد تراکتور عبور کردند. در آن بازی هدایت پرشورها به عهده مسعود شجاعی بود. با این تفاسیر هر دو تیم برای این بازی سرشار از انگیزه هستند و طبیعت جام حذفی بقای تیم برنده است. حال باید دید کدام تیم دیگری را از گردونه رقابت‌ها حذف می‌کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال| استقلال به ذوب‌آهن خورد، خطیبی به اراک رسید/ قرعه آسان پرسپولیس

انتهای پیام/

نظر شما