شناسهٔ خبر: 47301363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تجلیل از واحد روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته ملی روابط عمومی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ روز دوشنبه (27 اردیبهشت) به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته ملی روابط عمومی معاون توسعه و مدیریت منابع، معاون فرهنگی و رسانه ای، رئیس حراست و رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در نشستی صمیمی از مسئول و کارشناسان روابط عمومی این اداره کل تجلیل به عمل آوردند.
معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از یکسال تلاش و کار واحد روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی، خبرنگاران و عوامل ارتباط بین دولت و مردم علاوه بر وظیفه انعکاس فعالیت ها، بایستی با نگاهی نقادانه عملکرد سازمان، ادارات و... بررسی و موشکافی کرده و حق مردم را مطالبه نمایند و همچنین مشکلات و مسائل مردم را به گوش مسئولین مربوطه برسانند و تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه نمایند.
صدراله بابلی اظهار داشت: دنیا، دنیای ارتباطات است و ما در برهه ای از تاریخ زندگی می کنیم که با استفاده از وسائل پیشرفته ارتباط جمعی، اخبار اتفاقات و حوادث در کسری از ثانیه به  تمام دنیا مخابره می شود، و این خود عاملی بسیار مهم و قوی برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع محسوب می شود.
وی گفت: شما رابطین عرصه ارتباط و اطلاع رسانی، وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده دارید؛ کسی که قلم در دست می گیرد،می بایست با وجدانی بیدار کلاهش را قاضی کند و عزمش را برای یک هدف درست جزم کند، بدون هیچ گونه حب و بغضی بنویسد و بدون قضاوت عجولانه ای حق مطلب را ادا کرده و به گوش مسئول و مخاطب خود برساند. 

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز ضمن تبریک این روز مهم به تمامی زحمتکشان عرصه ارتباطات استان اظهار داشت: امروزه روابط عمومی در دنیای ارتباطات، به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده  و مسئولین روابط عمومی با اطلاع‌رسانی و انعکاس به موقع مسایل و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم‌گیری، رشد و حرکت یاری می‌نمایند. 
 
وی اظهار داشت: تمام عمکلرد و فعالیت های ادارات، ارگان ها و سازمان ها توسط رابطین روابط عمومی و خبرنگاران به مخاطبین خود اطلاع رسانی می شود و بازخورد و نتیجه خوب و بد این فعالیت ها نیز  توسط این افراد به ادارات مربوطه منعکس و مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد که این وظیفه در هر جامعه ای، بسیار خاص، حساس و مهم می باشد.
 
تیموری در ادامه گفت: از این رو نقش دوسویه دارند و اگر با شناخت از جامعه هدف خود، به موقع نکته بین و هوشمندانه اطلاع رسانی صورت گیرد، عملکرد سازمان مربوطه مورد توجه مقامات بالاتر قرار گرفته و چه بسا با نقد درست، موارد اشتباه مرتفع شود که این خود موجبات پیشرفت و توسعه بیشتر را فراهم می سازد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما