شناسهٔ خبر: 47298100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تصویب کلیات طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات از تصویب کلیات طرح «تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش» با اتفاق آرای اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح برای بررسی جزئیات به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 28 اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در این جسله طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون بود که این طرح تدوین شده توسط آقای متفکرآزاد بود که در جزئیات این طرح آمده که آموزش و پرورش نسبت به کمبود معلم در نظام آموزشی خود اعلام نیاز کند.

وی افزود: بر اساس این طرح، ۶۰ درصد نیروها از درگاه دانشگاه فرهنگیان و ۴۰ درصد از طریق آزمون ماده ۲۸ جذب خواهند شد؛ در این آزمون برای افرادی که سابقه معلمی دارند و در گروه‌های مختلف معلمی از جمله نهضتی، حق التدریس، خرید خدماتی و غیرانتفاعی قرار دارند، ضریب مثبت دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بعد از بحث و بررسی متعدد نمایندگان درباره این طرح، در نهایت بو اتفاق آرا در کمیسیون تصویب شد و و مقرر شد که جزئیات آن بعدا مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گیرد. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما