شناسهٔ خبر: 47295811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه ۸ هزار دلاری بیخ گوش تیم‌های حاضر در پلی آف جام جهانی فوتسال

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال برای پاک کردن خطوط سالن "خورفکان" امارات باید هزینه ۸ هزار دلاری پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ از روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت تا سه شنبه ۴ خرداد ماه به میزبانی امارات و در سالن "خورفکان" این کشور برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم‌های فوتسال تایلند، ویتنام، عراق و لبنان حضور خواهند داشت و در مدت ۵ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی و در روز نخست تیم ملی فوتسال تایلند به مصاف عراق می‌رود و ویتنام هم برابر لبنان صف آرایی می‌کند.

در پایان ۲ تیم برنده بازی رفت و برگشت این مسابقات، به همراه ایران، ژاپن و ازبکستان جواز صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ را کسب می‌کنند. تیم‌های فوتسال تایلند، عراق، لبنان و ویتنام در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می‌کنند.

قبل از شروع مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال در امارات حواشی زیادی به وجود آمد که باعث اعتراض برخی تیم‌ها به خصوص تایلندی‌ها شد. یکی از مسائلی که اعتراض تیم فوتسال تایلند را به دنبال داشت خطوط بسیار زیاد در سالن خورفکان بود. این سالن علاوه بر بازی‌های فوتسال مسابقات بسکتبال و والیبال را هم پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

این اعتراض تایلندی‌ها باعث شد کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکاری را پیش پای هر ۴ تیم (تایلند، عراق، لبنان و ویتنام) قرار دهد و از آن‌ها خواسته شد که هزینه پاک کردن خطوط سالن را خودشان باید متقبل شوند. به گفته مسئولان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال ایجاد خطوط و پاک کردن باقی خطوط حدود ۸ هزار دلار هزینه دارد که ۴ تیم شرکت کننده در این بازی‌ها باید آن را به صورت مساوی (هر تیمی ۲ هزار دلار) پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما