شناسهٔ خبر: 47295362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به روز رسانی می شود...

مصطفوی: ذوب‌آهن در ضدحملات خطرناک است/ اطلاعی از جدایی دیاباته ندارم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ذوب‌آهن از لحاظ ساختار دفاعی مستحکم است و در ضربات ایستگاهی و ضدحملات خطرناک خواهند بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهاراتی داشت که گزیده صحبت‌های وی را در می‌خوانید:

*بازی بسیار سخت و مشکلی برابر ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب‌آهن تیمی است که از لحاظ ساختار دفاعی مستحکم است و در ضربات ایستگاهی و ضدحملات خطرناک خواهند بود.

*یک دیدار با ذوب‌آهن انجام داده‌ایم و شناخت خوبی داریم دیدارهای آنها را آنالیز کرده‌ایم و راهکارهای مناسب را در نظر گرفته شده است. امیدوارم در بازی فردا برخلاف دو مسابقه قبل که تیم برتر میدان بودیم، با نتیجه از زمین خارج شویم.

*غیبت احتمالی دیاباته؟ اطلاعی از جدایی دیاباته ندارم، اما مصدومیت وی امروز بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد در دیدار فردا از وی استفاده خواهیم کرد.

*احتمال استفاده از حسینی درون دروازه؟  از حسینی که کاپیتان دوم تیم است تشکر می‌کنم که با وجود اینکه بازی نکرده است، اما در تمرینات همکاری لازم را داشته و روحیه و انگیزه بالایش را حفظ کرده است؛ تصمیم سرمربی است که در کدام بازی از چه بازیکنی استفاده کند.

*اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است و تمام تمرکز و تلاش ما روی بازی‌های بعدی و دیدار حذفی مقابل ذوب‌آهن است. ما به نجابت و اصالتمان افتخار می‌کنیم و راه باشگاه ما از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه‌ها در طول تاریخ متفاوت بوده است. استقلال با توجه به اصالتی که از بدو تأسیس داشته نشان داده این اصالت و نجابت در تیم ذاتی است؛ روش‌های خودمان را داریم و به روش‌های سایر تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما