شناسهٔ خبر: 47294775 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین:

ما فرزندان فلسطین از حمایت‌های همه جانبه‌ رهبر انقلاب اسلامی تشکر می کنیم

عبد المجید گفت: ما فرزندان ملت مجاهد فلسطین از موضع اعتقادی، نقش، تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های همه جانبه‌ رهبر انقلاب اسلامی از ملت، آرمان و مقاومت فلسطین تشکر می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، خالد عبد المجید دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با ارسال نامه ای از حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.

 متن این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سیّدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران حفظه الله

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سخنرانی شما را در روز جهانی قدس، به ویژه بیانات حضرتعالی خطاب به جوانان عرب و فلسطینی و جوانان امت اسلامی، اهالی قدس و ملت فلسطین را با اهتمام شدید دنبال کردیم.

این سخنرانی فراگیر و تاریخی در برهه‌ای حساس از تاریخ امت‌مان ایراد گردید که به طور واضح رویدادهای بین‌المللی و منطقه‌ای، مواضع کشورهای شرق و غرب جهان نسبت به آرمان فلسطین و تحمیل رژیم صهیونیستی به امت اسلامی به منظور جلوگیری از برقراری اتحاد و ائتلاف عربی و اسلامی، تشریح نمود.

شما در این سخنرانی به نکات و موضوعات مهم اشاره فرمودید که راهنمای همه‌ی مؤمنان خواهد بود. چنانکه تقدیر شما از اهالی قدس و انتفاضه مبارک آنان و نیروها و گردان‌های مقاومت، تاثیر بسزایی در ادامه‌ی مسیر رویارویی با اشغالگران و تمام نیروهای تجاوزگر و ظالم در جهان، داشته است.

ما فرزندان ملت مجاهد فلسطین ضمن تقدیر از موضع اعتقادی، نقش، تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های همه جانبه‌ی حضرتعالی از ملت، آرمان و مقاومت فلسطین را ارج نهاده و به برادری هر دو کشور و مقاومت آنان علیه اشغالگران صهیونیستی و نیروهای استکبار جهانی افتخار می کنیم. و همواره یاد قافله‌های شهدا، از جمله شهید قاسم سلیمانی (رحمه الله) که جان خود را در راه دفاع از فلسطین، امت و آرمان های مظلومین جهان تقدیم کرد را زنده نگه میداریم.

ما تأکید میکنیم، که تمام نیروهای سرزنده در ملت و گردان‌های مقاومت فلسطین، راه جهاد و مقاومت را با حمایت‌های مخلصین امت اسلامی که شما در رأس آنها قرار دارید، ادامه خواهند داد.

حوادث و وقایع جاری تأکید میکنند که نیروهای مقاومت در فلسطین و منطقه قادر به تغییر همه‌ی معادله‌های تحمیل شده میباشند. لذا اطمینان کامل داریم که امت اسلامی در سایه رهبری حکیمانه و شجاعانه شما و نقش راهبردی فرماندهی سپاه پاسداران که سهم بزرگی در حمایت از نیروهای مقاومت از طریق شهید سلیمانی و جانشین ایشان جناب اسماعیل قاآنی که رهنمودهای حضرتعالی را با اخلاص اجرا می‌نمایند؛ به پیروزی مبین و آشکار دست خواهیم یافت.

بار دیگر ضمن درود به حضرتعالی، با شما عهد می بندیم که به خون شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای ملت و امت مان پایبند خواهیم ماند.

خداوند به شما توفیق داده و شما را برای امت محفوظ بدارد.

خالد عبد المجید           

دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین

/۹۸۸/

برچسب‌ها:

نظر شما