شناسهٔ خبر: 47294591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته خداحافظی رئال با زیدان، راموس، واران، مارسلو، ایسکو و واسکز؟

تهران- ایرنا- همه نگاه طرفداران رئال‌مادرید به بازی این هفته تیمشان با ویارئال است. آن‌ها منتظر هستند تا تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شود و در صورت قهرمان نشدن، ممکن است این باشگاه در پایان فصل با ستارگان خود خداحافظی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل از مارکا، تیم فوتبال رئال‌مادرید روز شنبه اول خردادماه در چارچوب هفته هفته سی و هشتم لالیگا اسپانیا و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف ویارئال می‌رود. اتلتیکو مادرید با ۸۳ امتیاز در صدر جدول و رئال با ۸۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و این دیدار می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال کهکشانی‌ها باشد. نتیجه این بازی می‌تواند در تصمیم‌گیری های باشگاه رئال تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. 

آینده سرخیو راموس، رافائل واران، مارسلو، ایسکو و لوکاس واسکز مبهم است و این درحالیست که به نظر می‌رسد «زین‌الدین زیدان» نیز در رختکن از تیمش خداحافظی کرده و سال آینده در مادرید حضور نخواهد داشت.

هفته خداحافظی رئال با زیدان، راموس، واران، مارسلو، ایسکو و واسکز؟

کاپیتان راموس

مهمترین خروجی رئال در پایان فصل می‌تواند کاپیتان این تیم باشد. قرارداد راموس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد رئال برای ادامه دادن به ۱۶ سال همکاری میان خود و سرخیو تمایلی نداشته باشد. راموس مایل به بستن قراردادی دو ساله است اما فلورنتینو پرز رییس باشگاه پیشنهادی یکساله به او داده است. یکی از این دو نفر باید در این مورد کوتاه بیاید وگرنه راموس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. 

ستاره فرانسوی خط دفاع

رابطه یک دهه‌ای واران و رئال مادرید می تواند در تابستان امسال به پایان برسد. قرارداد این مدافع در سال ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد اما هنوز متعهد به تمدید قرارداد جدید نشده است. رئال‌مادرید که در این فصل بهره زیادی از این مدافع نبرد، اگر با پیشنهادی ۶۰ تا ۷۰ میلیون یوروی روبرو شود، امکان دارد برای فروش واران وسوسه شود.

واسکز

لوکاس واسکز مانند هموطن خود راموس، هنوز موافقت خود را برای تمدید قرارداد اعلام نکرده است. او در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و پس از خروج از این باشگاه در سال ۲۰۱۵ به جمع کهکشانی‌ها بازگشت و از آن زمان به طور منظم در تیم حضور داشت. او به درهای خروج بسیار نزدیک است، مگر اینکه باشگاه بتواند خواسته های واسکز را برآورده کند.

افول ایسکو و مارسلو در کهکشان مادرید

به نظر می رسد ایسکو و مارسلو که دو ستاره بی چون و چرای رئالی‌ها در چند فصل اخیر بودند، حالا افول پیدا کردند و در این تیم به بن بست رسیده‌اند. قرارداد هر دو بازیکن سال دیگر به پایان می‌رسد و با توجه به دستمزد این دو ستاره، بعید به نظر می‌رسد که قرارداد جدیدی با آن‌ها امضا شود. 

سومین خداحافظی زیدان؟

انتظار نمی رود زیدان سرمربی رئال مادرید در فصل آینده باشد و این یک موضوع مخفی از رسانه‌ها نیست. پس از خداحافظی او به عنوان بازیکن در سال ۲۰۰۶ و مربیگری در سال ۲۰۱۸، این سومین خداحافظی او با سفیدپوشان خواهد بود.

زیدان کارنامه بدی در مادرید ندارد اما به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها به دنبال یک تغییر اساسی در تیم باشند. 

نظر شما