شناسهٔ خبر: 47294446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۶ پروژه کلیدی دولت در البرز به ایستگاه پایانی می‌رسد

نماینده عالی دولت در استان البرز از بهره‌برداری ۶ پروژه مهم و کلیدی خبر داد که در دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ عزیزاله شهبازی» در نشست برنامه ریزی جهت بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه کاره که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، گفت: به پایان دولت نزدیک می‌شویم و با مروری بر روند فعالیتها مشاهده کنیم که در این مدت اقدامات بزرگی جهت ارتقا زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.


وی افزود: در ۳ سال اخیر پروژه‌های بزرگی در البرز به ثمر رسید که مدت‌ها مورد مطالبه و نیاز مردم بود همچنین سرانه‌های بسیاری در بخش‌های مختلف ارتقا یافت.


شهبازی تصریح کرد: اکنون نیز براساس دستور رییس جمهور در حال اجماع پروژه‌ها و طرح‌ها هستیم و ۶ پروژه محوری در البرز احصاء شد که آغاز آنها در این دولت بوده و بیشترین پیشرفت خود را بویژه در ۳ سال اخیر داشته‌اند.


وی افزود: پروژه‌های بیمارستان یون درمانی و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان که ۲ دهه پیش آغاز شده بود، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک که باید تا پایان کار دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرند.


استاندار البرز یادآور شد: در این راستا منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال و افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج نیز در دستور کار قرار دارد.


وی با بیان اینکه طرح های اقتصادی بسیار مهمی وجود دارند که برای این امر نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، تاکید کرد: بازدیدها و رصدهای مستمر در دستور کار مدیران مربوطه باشد تا روند تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود.


وی افزود: شهردار کرج نیز اعلام کرد که تا پایان خردادماه امسال پروژه‌های این حوزه مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.


استاندار البرز گفت: مجموعه مسئولان استان با همراهی دستگاه‌های نظارتی در استان بسیج شده‌اند که این امور به نحو مطلوب پیگیری و اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجامی که در البرز شکل گرفته عامل پیشرفت و توسعه این استان شده و امید است با تداوم این همراهی ها بتوانیم اسباب روسفیدی نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.

48

برچسب‌ها:

نظر شما