شناسهٔ خبر: 47294156 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خالدی:

دانشجویان با رصد برنامه‌های دانشگاه خلاقیت‌های خود را مطرح کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: دانشجویان با رصد برنامه‌های دانشگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را مطرح کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در اولین جلسه هیئت نظارت مرکزی بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی مجوز فعالیت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران شمال صادر شد.

در این راستا حمیدرضا خالدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال طی نشستی صمیمی با اعضای جامعه اسلامی دانشجویان ضمن برشمردن اهمیت رسالت این تشکل گفت: ما به دانشگاه نگاه سیستمی داریم، به‌نحوی که در لایه اول اساتید، دانشجویان و کارکنان و در لایه دوم خانواده‌های آنان قرار دارند

وی افزود: در این نگاه تک‌ تک اعضا مهم هستند و این تشکل می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم موجود در دانشگاه، به دور از هرگونه تقابل، به هم‌افزایی و بهینه‌سازی برنامه‌های دانشجویی کمک کند. همچنین دانشجویان با رصد برنامه‌های دانشگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را مطرح کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با بیان اینکه همه در این واحد دانشگاهی در کنار هم هستیم، گفت: اگر این همکاری و هم‌افزایی توسط شما عزیزان در تشکل‌های دانشجویی در سطح دانشجویان ترویج داده شود دانشجویان احساس می‌کنند که همه ما در کنار هم هستیم و با انرژی و توان بیشتری برای رسیدن به اهداف و اجرای برنامه‌هایتان در کنار شما خواهند بود.

خالدی با تأکید بر اینکه ما چه در زندگی شخصی و چه در مسائل و فعالیت‌های کاری و دانشجویی باید از فکر پیشکسوتان و افراد صاحب تجربه استفاده کنیم، گفت: سیستم در حال حاضر به یک بلوغ رسیده است که چارچوب آن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و در زیر پرچم این نظام مقدس همه ایرانیان حضور دارند و تشکل‌های دانشجویی باید تلاش کنند تا ضمن جذب حداکثری، گوش جامعه دانشجویی را نسبت به حرف‌های منطقی و درست حساس کنند.

 وی با تشریح برنامه‌های دانشگاه در حوزه فرهنگی و دانشجویی گفت: شما باید در جامعه دانشجویی هم‌افزایی ایجاد کنید و کارهای بر زمین مانده را بلند کنید.

همچنین امان‌الله پیشوا، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شمال ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی واحد و فعالیت‌های صورت گرفته از اعلام حمایت از تشکل‌های دانشجویی خبر داد و افزود: در این واحد ظرفیت فعالیت حداقل ده تشکل دانشجویی وجود دارد که ما هم در این زمینه حمایت حداکثری را خواهیم داشت.

اعضای تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویی واحد تهران شمال نیز به بیان اهداف و برنامه‌های کاری این تشکل پرداختند و مقرر شد مسئولان این تشکل پس از تنظیم برنامه جامع و اهداف اصلی خود در جلسه‌ای با حضور ریاست و معاونان آموزشی و پژوهشی و دانشجویی واحد به تشریح عملکرد و برنامه‌های آتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

نظر شما