شناسهٔ خبر: 47294121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نکیسا: باید در حوزه آموزش اثربخشی بیشتری داشته باشیم

تهران- ایرنا- سرپرست دپارتمان آموزش در نظر دارد تا با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و تشکیل کارگروه‌های گوناگون درحوزه آموزش، اثر بخشی بیشتری در این امر داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نیما نکیسا سرپرست دپارتمان آموزش درباره برنامه‌های خود گفت: روزهای حساس و مهمی را می‌گذرانیم. بنده و همکارانم در دپارتمان آموزش در نظر داریم تا با به روز رسانی محتوای درسی کلاس‌های مربیگری در حوزه زنان و مردان و تقویت بحث آموزش در بخش زنان، کارگروه‌هایی متشکل از مدرسین حاذق و علاقه‌مند تحت عنوان شورای مدرسین و ناظران تشکیل بدهیم. همچنین نگاهی به برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مدرسین و مربیان داشته باشیم و در راستای توسعه و رشد روز افزون در این زمینه گام برداریم.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا در حوزه تعلیم و تربیت مدرسین بدنسازی و دروازه بانی ( مردان و زنان) اثر بخشی بیشتری داشته باشیم. یکی دیگر از برنامه‌ها در راستای توسعه بحث آموزش، راه اندازی سامانه آموزش فدراسیون فوتبال به جهت مکانیزه شدن مکانیسم ثبت نام‌ها و ثبت مربیان و کلاس‌ها و همچنین ارسال بولتن‌ها و مقالات و لوح فشرده کمک آموزشی برای کمیته‌ها و دپارتمان‌های آموزش هیات‌های استان‌ها است که در دستور کار قرار گرفته است.

نکیسا در پایان گفت: در انتها جا دارد از زحمات رؤسای کمیته آموزش در ادوار گذشته تشکر و قدردانی کنم و انشاالله توفیق خدمت به جامعه‌ی فوتبال را داشته باشم.

نظر شما