شناسهٔ خبر: 47294111 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

بارش‌های رگباری پراکنده شمال اصفهان را در بر می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پراکنده در نیمه شمالی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان امیر امجدی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان در ساعات بعد از ظهر امروز نیز افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی اصفهان وجود دارد.

او با بیان اینکه وزش باد شدید و گرد و خاک روز چهارشنبه در مناطق شرقی استان محتمل است، افزود: دمای هوا در بسیاری از مناطق استان تا پایان این هفته  روند افزایشی دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

امیر امجدی گفت: چوپانان با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

او درباره بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان خاطرنشان کرد: بارش‌های رگباری پراکنده و خفیف از نطنز و علویجه با میانگین کمتر از یک دهم میلی‌متر ثبت شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما