شناسهٔ خبر: 47293385 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آموزش ارتش روسیه در مناطق تایگا با کمک پیرمردان بومی

مسکو - ایرنا - «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه گفت که این وزارتخانه مراکز ویژه ای برای تسلط سربازان واحد نیروهای ویژه این کشور بر پیچیدگی های زندگی در مناطق تایگا و صعب العبور با کمک گرفتن از پیرمردان بومی ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا شایگو، از مشارکت پیرمردان در آماده سازی ارتش این کشور در تایگا (مناطق جنگلی برفی و صعب والعبور) خبر داد و گفت: حمعیت بومی، از جمله افراد کهنسال به زندگی در چنین مناطقی عادت کرده اند و این کار را به مبارزان نیروهای ویژه آموزش می دهند.

سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در یک برنامه تلویزیونی گفت: پیرمردان این مناطق به سربازان روسی در تسلط بر پیچیدگی های زندگی در مناطق سخت مانند تایگا کمک می کنند.

وی گفت: «ما مراکز ویژه ای را برای آموزش زندگی در مناطق تایگا گشوده ایم این مراکز نه تنها برای بقا، بلکه به طور کلی برای زندگی عادی آموزش های لازم را به سربازان می دهند.

شایگو اظهار داشت: بیشتر کسانی که در تایگا، استپ  و کوه ها زندگی می کنند یک زندگی تمام عیار و در عین حال دارند.

آموزش ارتش روسیه در مناطق تایگا با کمک پیرمردان بومی
 

شایگو تأکید کرد: "من چنین افرادی را می شناسم، سعی کردم آنها را جذب کنم تا آنها به فرزندان ما آموزش دهند. "

وی تصریح کرد: آنها در جهان «معتقدان قدیمی» نامیده می شوند، اما باید به شما بگویم که آنها در زندگی فوق العاده باتجربه و مفید هستند  و می توانند در سخترین شرایط زندگی کنند.

واحد نیروهای ویژه روسیه در سال ۲۰۰۹ و در جریان اصلاحات گسترده  در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه آغاز به کار کرد. این یک گروه ویژه آموزش دیده، بسیار متحرک و مجهز از نیروهای مسلح روسیه است که برای انجام وظایف ویژه به منظور محافظت از منافع کشور هم در خاک خود و هم در خارج از کشور در سخترین شرایط و با انواع آموزشهای خاص و پیچیده طراحی شده است.

در عین حال، نیروهای عملیات ویژه می توانند مأموریت های جنگی را هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ انجام دهند و دائماً در حالت آماده باش هستند. طبق گزارش رسانه ها، ساختار آنها شامل چندین تشکیلات نیروهای ویژه است.

برچسب‌ها:

نظر شما