شناسهٔ خبر: 47292571 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تجمع رانندگان اتوبوسرانی مقابل شورا/ پیگیری رئیس فراکسیون کارگری برای رفع مشکلات

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در میان رانندگان شرکت واحد که مقابل شورای اسلامی شهر تجمع کرده بودند، حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از ظهر امروز تعدادی از رانندگان شرکت واحد در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت، عدم پرداخت معوقات، عدم تحویل لباس کار و تغذیه در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

«افشین حبیب‌زاده» نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک و رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع تجمع‌کنندگان در جریان مسائل و مشکلات رانندگان شرکت واحد قرار گرفت.

وی درباره این تجمع به خبرنگار ایلنا گفت: تاکنون مسائل و مشکلات مختلف رانندگان شرکت واحد را در حد توان پیگیری کردم که یکی از آنان اختصاص اعتبار لازم در بودجه سنواتی شهرداری برای پرداخت مبلغ ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور برای بازنشستگی رانندگان این شرکت بود.

حبیب‌زاده ادامه داد: پس از شنیدن مشکلات این رانندگان با مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی صحبت کردم و گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکلات ارائه کرد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود:‌ قرار است طی چند روز آینده جلسه‌‌ای در کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات رانندگان شرکت واحد با حضور مدیران این شرکت و نمایندگان رانندگان برگزار و تصمیم گیری‌های لازم انجام گیرد.

حبیب4

حبیب3

نظر شما