شناسهٔ خبر: 47292540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان گلستان:

دوره های آموزشی از ابزارهای مهم و مفید ارتقاء کیفی در ورزش است

رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان گلستان گفت: برگزاری دوره های آموزشی به عنوان یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی در ورزش می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید مهدی غفاری رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان گلستان درخصوص برگزاری وبینارهای آموزشی تخصصی به خبرنگار برنا گفت: هدف ما تربیت نیروهایی خلاق و برجسته در استان گلستان و در تمام  سطوح دانشگاه های کشور و عموم علاقمندان به ورزش است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انسانی مهمترین منبع هر سازمان و دستگاه ورزش می باشد، مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور باید به آموزش و افزایش دانش و توانمند سازی نیروهای علاقمند به ورزش برای اداره امور سازمان های ورزشی و باشگاه ها توجه کافی و لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولات عصر حاضر، سازمان های ورزشی به دانش، نظرات و خلاقیت مربیان نیازمندند که این امر از طریق برگزاری دوره های آموزشی به عنوان یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی آنان قابل تحقق می باشد.

وی از ظرفیت بالقوه این هیات در همکاری با دیگر هیات های ورزشی و حتی فدراسیون های ورزشی در جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی خبر داد و افزود: با شیوع پاندومی کرونا و توسعه زیر ساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه ها، امکان برگزاری دوره های مختلف در سطح ملی با کمترین هزینه و بیشترین بازده فراهم شد.

غفاری افزود: برنامه ریزی دقیق آموزشی و رعایت فرآیندهای آموزشی در هیئت ورزش های دانشگاهی استان گلستان، به شیوه علمی امری حیاتی است که به لطف خدا و تلاش مدیران تربیت بدنی مراکز و واحدهای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در استانها در حال اجرای آن در ابعاد گسترده تری  می باشیم.

غفاری گفت با مساعدت این هیات و همراهی مدرس مربوطه، تعداد پنج جلسه آموزشی تخصصی در خصوص رشته فوتسال طراحی شده و آماده برگزاری است.

وی در پایان تاکید کرد: دانشجویان و دیگر علاقمندان به مباحث علمی و ورزشی می توانند از برنامه های متنوع آموزشی که توسط این هیات برگزار می گردد بهره مند گردند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما