شناسهٔ خبر: 47292456 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نبرد شمشیر قدس نبرد امت اسلامی برای آزادی فلسطین

تسنیم

یمنی‌ها در سه استان الضالع، ذمار و البیضاء از نبرد شمشیر قدس به عنوان نبردی که امت اسلامی باید حامی آن به منظور آزادسازی فلسطین و قدس شریف باشد، نام بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، در ادامه راهپیمایی و گردهمایی همبستگی یمنی‌ها با ملت فلسطین در استان الضالع راهپیمایی در یاری ملت و مقاومت فلسطین و قدس شریف برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «محمد الحدی» استاندار این استان و دیگر مقامات محلی برگزار شد، شعارهایی در حمایت ملت یمن از فلسطین و آرمان آن در برابر رژیم صهیونیستی سر داده شد.

آنها تاکید کردند که خروج یمنی‌ها با این گستردگی نشان از پایبندی آنها به موضوع اول و اصلی امت اسلامی دارد.

ببینید:

عکس/ تظاهرات بزرگ حمایت از فلسطین در میشیگان

استاندار الضالع گفت: آنچه بر ملت فلسطین می‌گذرد، جنایتی است که نمی توان در قبال آن سکوت کرد. راهپیمایی در محکومیت جنایات و اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای خیزش ملت‌های آزاده در حمایت از ملت فلسطین است.

در بیانیه صادره از این راهپیمایی، اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین محکوم و تاکید شد که جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود حمایت از مسلمان از مقاومت فلسطین را طلب می‌کند.

همچنین در این بیانیه ضمن تمجید از مقاومت فلسطین و ایستادگی آن در برابر زورگویی دشمن صهیونیست بر موضع ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین برای بازپس گیری حقش در تمام اراضی خود و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شریف، تاکید شد و نبرد شمشیر قدس به عنوان نبرد امت اسلامی قلمداد شد.

نبرد شمشیر قدس نبرد امت اسلامی برای آزادی فلسطین

در« ذمار» هم راهپیمایی مشابهی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات اشغالگران و سکوت عربی برگزار شد و پلاکاردهایی در همبستگی با ملت فلسطین و مقاومت آن در برابر رژیم صهیونیستی حمل شد و شعارهایی در این زمینه سر داده شد.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان نیز از مقاومت فلسطین و معادله‌ای که در جنگ با رژیم صهیونسیتی ایجاد کردند، تمجید شد و شعله ور شدن کرانه باختری و دیگر مناطق را گواهی بر اراده ملت فلسطین به سوی آزادسازی دانستند.

همچنین در این بیانیه تاکید شد که جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و دیگر مناطق اشغالی به دشمن از طریق خشم ویرانگر بازخواهد گشت و نبرد شمشیر قدس نبرد امت اسلامی است و همه باید در آن وارد شوند.

نبرد شمشیر قدس نبرد امت اسلامی برای آزادی فلسطین

در استان «البیضاء» هم راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن و نیز یاری مسجد الاقصی برگزار شد و راهپیمایی کنندگان پلاکاردهایی در حمایت از قدس و ملت فلسطین در قبال جنایاتی که اشغالگران صهیونیست مرتکب می‌شوند، حمل کردند و شعارهایی سر داده شد.

راهپیمایی کنندگان بر حمایت ملت یمن از جنبش‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران غاصب تاکید کردند.

در این راهپیمایی اعلام شد که مساله فلسطین، موضع اصلی امت اسلامی و عربی است و اختلافات میان امت اسلامی باید حل شود و همه به یاری قدس و ملت فلسطین برخیزند تا حقوقش را پس بگیرد.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان هم  همسویی رژیم های مزدور و سازشکار با رژیم صهیونیستی محکوم شد و بر ادامه حمایت ملت یمن از ملت فلسطین تاکید شد.

راهپیمایی کنندگان در بیانیه خود نبرد شمشیر قدس را نبرد همه امت اسلامی و عربی دانستند  و بر ضرورت توجه همگان به آن به منظور آزادسازی فلسطین و مقدسات اسلامی در معرض تعدی رژیم صهیونیستی، تاکید شد.

نظر شما