شناسهٔ خبر: 47292218 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمله ۶۰ جنگنده رژیم صهیونیستی به غزه از بامداد امروز

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز در کمتر از نیم ساعت 110 بمب روی سر مردم غزه فروریختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هیدای زیلبرمن» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران گفت که از بامداد امروز ۶۰ جنگنده ۶۵ هدف را در غزه بمباران کرده‌اند.

به نوشته وبگاه معا، او مدعی شد که این میزان حمله در عرض نیم ساعت رخ داده و دهها کیلومتر از تونل‌های نیروهای مقاومت در غزه منهدم شده است. این حملات عمدتا در محله «الرمال» در غرب شهر غزه رخ داده است.

زیلبرمن مدعی شد که محله «الرمال» مهم‌ترین منطقه حماس در غزه محسوب می‌شود و حملات در این محله ادامه خواهد داشت و صبح امروز رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی طرح عملیات‌ها را برای 24 آینده در اختیار یگان‌ها قرار داده است.

او افزود: «ارتش اسرائیل درباره آتش‌بس سخنی نمی‌گوید و ما بر روی ادامه حملات متمرکز هستیم.»

در همین حال عده‌ای زیادی از صهیونیست‌ها شامگاه دوشنبه با تجمع مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار تداوم حملات جنایتکارانه به نوار غزه و کشتار مردم فلسطین شدند.

در شهر «اللُّد» نیز درگیری میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها ادامه دارد و حالت فوق‌العاده به مدت ۴۸ ساعت دیگر تمدید شده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی برای نهمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ طبق آخرین آمار ۲۱۲ نفر تاکنون در غزه به شهادت رسیده‌اند که ۶۱ تن از آن‌ها کودک هستند. ۱۴۰۰ تن نیز مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/م

نظر شما