شناسهٔ خبر: 47291227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کنایه نشریه داخلی سپاه به جهانگیری/ برخی اصلاح‌طلبان برای ماندن در قدرت، حاضرند امنیت کشور را به تاراج بگذارند

نشریه اخبار و تحلیل‌های روزانه وابسته به معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز خود به احتمال به نتیجه رسیدن توافق بین ایران و غرب در مذاکرات هسته ای وین طی هفته های منتهی به روز انتخابات واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه داخلی اخبار روزانه معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز خود با اشاره به ایام انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: 

تجربه نشان داده است، برخی از اصلاح‌طلبان به‌منظور آنکه در قدرت بمانند، حاضرند امنیت کشور را به تاراج گذارند و امروزه در قدرت ماندن خود را در احیای برجام با فرمول آمریکا می‌بینند. چوب حراج زدن به امنیت و آرامش مردم؛ رفاه و آسایش برای ملت به ارمغان نخواهد آورد، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز ناآرامی و ناامنی از سوی مخالفان داخلی و خارجی گردد. جمع تورم سه سال گذشته، حدود ۱۳۳ درصد رشد قیمت‌ها بوده است و اگر وضعیت فعلی ادامه یابد، این رقم در پایان سال به ۲۲۰ درصد می‌رسد و این بالاترین نرخ تورم طی چهار سال متوالی است. مقامات اجرائی کشور به‌جای پاسخگویی برای سوء مدیریت‌هایشان، تلاش می‌کنند با بغض در سخنرانی و التماس از غرب (مذاکرات وین)، برای خود رأی جمع کنند تا شرایط کنونی کشور برای چهار سال آینده ادامه یابد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما