شناسهٔ خبر: 47289502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعطا مطرح کرد؛

وجود ۸۶۱ پل عابر در پایتخت/ باید مصوبه جامعی برای ایمن سازی پل‌ها داشته باشیم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در شهر تهران ۸۶۱ پل عابر پیاده وجود دارد که درباره شرایط نامناسب تعداد قابل توجهی از این پل‌ها گزارشاتی دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران درباره لایحه «ایمن سازی پل‌های عابر پیاده برای شهروندان» اظهار کرد: این طرح بر اساس مجموعه‌ای از بررسی ها، مشاهدات و گزارش‌هایی که در رابطه با ناامنی و ناایمنی پل‌های عابر پیاده داشتیم به پیشنهاد اولیه کمیته معماری و طرح‌های شهری و ارسال به دو کمیسیون مشترک معماری و شهرسازی و عمران و حمل و نقل تهیه و به صحن شورای شهر ارسال شده ارایه شده است.

وی گفت: در شهر تهران ۸۶۱ پل عابر پیاده وجود دارد که گزارش‌های مردمی و کارشناسی متعددی درباره شرایط نامناسب تعداد قابل توجهی از این پل‌ها برای تردد زنان، کودکان، توان یابان و دسترس ناپذیری آن‌ها برای بسیاری از گروه‌ها دریافت کرده ایم.

اعطا ادامه داد: همچنین گزارش‌هایی از شیوه نصب تابلو‌های تبلیغاتی که موجب اشکالاتی در ایمنی و امنیت عبور و مرور شده بود، دریافت کردیم.

وی تاکید کرد: جمع‌بندی این گزارش‌ها این بود که نیاز هست مصوبه جامعی برای تدوین ضوابطی با رویکرد ایمن سازی و امن سازی این پل‌ها داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه آسیب شناسی مفصلی در این خصوص انجام شده است تاکید کرد: حدود سه ماه بررسی میدانی و گزارش گیری از معاونت حمل و نقل و عمران و سازمان زیباسازی شهر تهران منجر به ارائه این طرح شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما