شناسهٔ خبر: 47286933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر تهران:

شهرداری برنامه‌ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد

سخنگوی شورای شهر تهران از هیئت رئیسه شورا خواست که در ماه‌های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری آنا، علی اعطا صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران، با بیان این که مجموعه ای از مصوبات شورا که دارای الزام بوده و برای کمیسیون‌ها، کمیته ها و اعضای شورا واجد اهمیت بود و باید با اولویت ویژه پیگیری می‌شد همچنان روی زمین مانده است، گفت: برای نمونه فرایند صدور پروانه ساختمان که از نظر کمیسیون این فرآیند مشکل زیادی داشت و باید اصلاح و در شورا تصویب می‌شد  همچنان به شورای شهر نیامده است.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح فرآیند صدور پروانه مبنی بر این‌که نباید کار سرمایه گذار که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، در مرحله دریافت مجوز معطل بماند، افزود: این موضوع یکی از مصداق های موانع تولید است که باید رفع شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: افرادی که در شهرداری، رسانه‌ها و NGO ها که قصد پیگیری صدور پروانه دارند، می‌توانند از طریق سامانه جامع مصوبات پیگیری کنند که نمایندگان آنان در شورای شهر نسبت به چه مواردی توجه و حساسیت داشتند و کدام موارد در دستگاه اجرایی شهرداری، مورد بی اعتنایی قرار گرفت.

اعطا همچنین از هیئت رییسه شورا خواست که در ماه‌های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۴۱۶۱

نظر شما