شناسهٔ خبر: 47281351 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۸ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار دیروز 27 اردیبهشت با 0.9 درصد کاهش، 22,219 تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار دیروز ۲۷ اردیبهشت با ۰٫۹ درصد کاهش، ۲۲ هزار و ۲۱۹ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

دنیای اقتصاد نوشت: سومین روز هفته، جریان فعالیت معامله‌گران در بازار ارز تغییر کرد. در حالی‌که در روزهای اول و دوم هفته، خریداران با قدرت در بازار حضور داشتند، در روز سوم هفته، اوضاع به کام فروشندگان بود.

بالا رفتن حجم فروش‌ها موجب شد که اسکناس آمریکایی مرز ۲۳ هزار تومانی را از دست بدهد و تا محدوده ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومانی عقب‌نشینی کند. ساعت ۴ بعدازظهر روز دوشنبه دلار در بازار داخلی با قیمت ۲۲ هزار و ۸۸۰ تومان مورد معامله قرار گرفت که ۴۴۰ تومان پایین‌تر از روز یک‌شنبه بود.

دو دیدگاه متفاوت در مورد افت قیمت دلار وجود داشت. دسته‌ای باور داشتند، بازارساز با افزایش عرضه خود زمینه‌ساز افت قیمت دلار شد، این در حالی بود که گروه دیگری از فعالان اعتقاد‌داشتند‌ بازار پس از چند روز رشد قیمت و برخورد به مقاومت ۲۳هزار و ۳۰۰ تومان نیاز به یک اصلاح قیمتی داشت. در واقع از نگاه آنها، سودگیری معامله‌گران از خریدهای قبلی زمینه‌ساز افت دلار شد.

به این ترتیب می‌توان گفت دو انتظار متفاوت برای آینده دلار مطرح است. عده‌ای که انتظار دارند دلار تحت‌تاثیر فعالیت بازارساز به افت خود ادامه دهد و عده دیگری که اعتقاد دارند، بازار پس از یک اصلاح به راه افزایشی بازخواهد گشت.

آخرین اخبار بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظر شما