شناسهٔ خبر: 47275993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

زیدآبادی خطاب به «باهنر»: چرا این بزرگواری نظام در برابر احمدی نژاد؛ زندانیان دیگر را دربرنمی‌گیرد؟

احمد زید آبادی، فعال ملی‌مذهبی و تحلیل‌گر سیاسی، به باهنر جواب داد:«احمدی‌نژاد دقیقاً چه جرمی مرتکب شده که به معنای فریاد زدن برای دستگیرشدن است؟ این‌که گفته «اگر تأیید صلاحیت نشود، درانتخابات شرکت نمی‌کند»؟

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصول‌گرا، امروز به خبرفوری گفت است که: «من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید. دستگیری احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای او است. اما نظام بزرگوارتر و زیرک‌تر از آن است که به احمدی‌نژاد این فرصت را بدهد.»

احمد زید آبادی، فعال ملی‌مذهبی و تحلیل‌گر سیاسی، به باهنر جواب داد:«احمدی‌نژاد دقیقاً چه جرمی مرتکب شده که به معنای فریاد زدن برای دستگیرشدن است؟ این‌که گفته «اگر تأیید صلاحیت نشود، درانتخابات شرکت نمی‌کند»؟ یعنی جایی در عالم پیدا می‌شود کسی را به دلیل اعلام  شرکت‌نکردن در انتخابات آن هم درپی رد صلاحیت فردی‌اش، مجرم بدانند و دستگیر کنند؟

او افزوده: «چرا زیرکی و بزرگواری نظام تنها درباره احمدی‌نژاد مصداق پیدا می‌کند و صدها تن دیگر از هم‌وطنانِ زندانیِ با اظهاراتی مشابه را دربرنمی‌گیرد؟

نه همشهری نسبتا گرامی! دلیل مصونیت احمدی‌نژاد نسبت به دیگران، این حر‌ف ها نیست.

به‌دلیل حمایت‌های بی‌قیدوشرط و بی‌دریغِ پیشینِ جناح متبوع شما از وی، محبوبیتش در بین بخشی از نیروهای اصطلاحا ارزشی و تا اندازه‌ای هم نفوذ توده‌ای او، دستگیری‌اش پر هزینه شده»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما