شناسهٔ خبر: 47264351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست معاونت ورزش استان زنجان:

آغاز به کار ستاد بازی های آسیایی در زنجان

امانی گفت: طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان زنجان دبیر و اعضای ستاد باز‌ی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین در زنجان منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

غفار امانی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از آغاز به کار ستاد بازی های آسیایی در زنجان خبر داد  و گفت: دبیر و اعضای ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین در زنجان، طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان منصوب شدند.

او افزود: این مسابقات در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

امانی ادامه داد: علی خلیلی به عنوان رئیس ستاد، غفار امانی نایب رئیس و محمدعلی حمزه پور به عنوان دبیر، مسئولیت اجرایی ستاد را بر عهده خواهند داشت.

او گفت: خانم کاظمی معاون ورزش بانوان، مرادخانی مربی قایقرانی، محسن محمد سیفی قهرمان بازی های آسیایی رشته ووشو و مهدی سهرابی مدال آور چندین دوره از مسابقات آسیایی نیز اعضای ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین در زنجان هستند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با توجه به پتانسیل بالای استان زنجان تشکیل این ستاد به عنوان اولین ستاد استانی و همفکری و برنامه ریزی مناسب باعث حضور پر تعداد و پرقدرت ورزشکاران و مربیان زنجانی در باز‌ی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما