شناسهٔ خبر: 47261443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

قدرت مقاومت فلسطین؛ گامی بلند به سوی آزادی نهایی قدس شریف

معاون سیاسی سازمان بسیج، به قدرت مقاومت فلسطین در تولید خطر برای رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: قدرت موشکی مقاومت فلسطین و پاسخ آن‌ها به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی گام بسیار بلند به سوی آزادی نهایی قدس شریف است.

صاحب‌خبر -
«قاسم حبیب‌زاده» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین و به شهادت رسیدن صدها فلسطینی زیر بمباران رژیم غاصب، کودک‌کش و تروریست رژیم صهیونیستی، به اساس این رژیم جعلی از جنس غاصب و کودک کش تأکید کرد و گفت: این رژیم جعلی به تعبیر امام راحل غده سرطانی در جهان اسلام است.

معاون سیاسی سازمان بسیج، رژیم صهیونیستی را نماینده جبهه استکبار و نظام سلطه در غرب آسیا برشمرد و تصریح کرد: جهان اسلام باید در مقابل این غده سرطانی در منطقه بایستد و عادی‌سازی‌ها دربحث برقراری رابطه با این رژیم جعلی را کنار بگذارند.
 
قدرت مقاومت فلسطین؛ تولید خطر برای رژیم صهیونیستی
رژیم صهیونیستی، مدافع منافع نامشروع استکبار جهانی در منطقه
حبیب‌زاده به رژیم صهیونیستی به عنوان مدافع منافع نامشروع استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام در منطقه دنبال حفظ منافع خود هستند و جنایات بی رحمانه‌ای علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داده‌اند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3091978" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/724803/3091978?width=400&height=300"></script></div>

معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه علاج نهایی، وادار کردن این رژیم جعلی به تن دادن اجرای رویه‌های شناخته شده بین‌المللی است، اضافه کرد: جنایات این رژیم کودک کش در غیر این صورت ادامه خواهد داشت.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3091982" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/724803/3091982?width=400&height=300"></script></div>

حبیب‌زاده با اشاره به قدرت مقاومت فلسطین در تولید خطر برای رژیم صهیونیستی، بر برقراری توازن تولید خطر بین نیروهای مقاومت فلسطین و این رژیم جعلی تأکید و تصریح کرد: این توازن از جنس توازن قوا نیست.
 
قدرت مقاومت فلسطین؛ تولید خطر برای رژیم صهیونیستی
کمک‌های پیدا و پنهان رژیم جنایت‌کار آمریکا به رژیم صهیونیستی
وی با بیان اینکه امریکایی‌ها پیدا و پنهان به رژیم صهیونیستی کمک نظامی و سیاسی و اقتصادی دارد، اظهار داشت: ملت فلسطین در نقطه مقابل در محاصره قرار دارند و با ایثار و فداکاری توانستند توازن تولید خطر بین نیروهای انقلابی و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه برقرار کنند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3091981" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/724803/3091981?width=400&height=300"></script></div>

گام‌ها بسیار بلند به سوی آزادی قدس شریف است
معاون سیاسی سازمان بسیج با اشاره به قدرت موشکی مقاومت فلسطین و پاسخ آن‌ها به حملات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: گام بسیار بلند به سوی آزادی نهایی قدس شیف است.
 
 
  • بیشتربخوانید:
  • سرلشکر فلاحی به روایت فرمانده کل ارتش؛ از ختم غائله‌ها تا ایستادگی مقابل کارشکنی‌ها
  • قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ توانمندی خوب کشورمان برای ساخت موشک‌های نقطه‌زن
  • حسین دهقان به اتفاق همسرش در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد + سوابق و تصاویر

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما