شناسهٔ خبر: 47256741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| آغاز اصلاح نواقصات «پارک بنی هاشم» محله حسن آباد اردبیل

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ اردبیل گفت: از امروز مشکل عملیات رفع روشنایی و اصلاح نواقصات «پارک بنی هاشم» واقع در محله حسن آباد شروع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس، موضوع «مشکلات پارک بنی هاشم محله حسن آباد را حل کنید» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ اکبر کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: برخی از پارک‌های منطقه پنج شهرداری اردبیل مشکلات و نواقصاتی از جمله مشکل انشعاب برق داشته‌اند که از سوی اداره برق خاموشی مطلق اعمال شده بود که در راستای حل مشکلات این پارک‌ها اقدام شده که پارک نیایش واقع در منطقه پنج مورد اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا از امروز پارک بنی هاشم در حسن آباد مورد اصلاح روشنایی قرار خواهد گرفت و تجهیزات آن نیز بررسی و نواقصات پارک رفع خواهد شد که با اصلاح روشنایی امیدواریم مشکلات نیز به حداقل برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ اردبیل علت تاخیر در رسیدگی به پارک بنی هاشم در محله حسن آباد را کمبود نیروی کار عنوان کرد و گفت: نیروی کار جدید در اختیار شهرداری منطقه ۵ قرار گرفته که به نوبت به پارک‌ها و فضای سبز محدوده رسیدگی خواهد شد.

کاظمی عنوان کرد: متاسفانه در بسیاری موارد مشاهده می‌کنیم که مبلمان شهری به خصوص در پارک‌ها توسط برخی افراد تخریب می‌شوند که از اهالی درخواست می‌شود در صورت مشاهده، موارد را سریعا به مراجع انتظامی گزارش دهند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما