شناسهٔ خبر: 47256292 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیر تا پیاز تأمین سلامت در حوزه‌های امتحانی/ امتحانات حضوری زیر ذره بین مراقبین سلامت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری امتحانات در تمامی حوزه‌های استانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طی تماس هایی که با مدیران استانی آموزش و پرورش و مدیران حوز‌های امتحانی برقرار شد، این اطمینان برای خانواده‌ها حاصل شد که تمامی دستور العمل‌های بهداشتی با نظارت همکاران شبکه بهداشت و همچنین کارشناسان اداره از فردا و با شروع امتحانات حضوری در حوزه‌ها رعایت می‌شود.

او افزود: برای کاهش استرس خانواده‌ها تأکید شده است که امتحانات دانش آموزان مشکوک به بیماری کرونا در یک فضای مجزا برگزار می‌شود و هیچ گونه ارتباطی با سایر دانش آموزان نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید

واقعی اظهار کرد: با توجه به این که در برگزاری امتحانات به صورت حضوری اولویت اصلی سلامت دانش آموزان است، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌ها با همکاری خود دانش آموزان و همکاران بهداشت و درمان برای برگزاری امتحانات پرشور رعایت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تجربه پارسال برای برگزاری امتحانات و کلاس ها به صورت حضوری، امسال نیز برای رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی کمک شایانی کرده است.

او با اشاره به همکاری تعدادی از مراقبان بهداشتی مدارس با حوزه‌های امتحانی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه داد: این مراقبان با حضور در فضای خروجی و ورودی حوزه‌ها می‌توانند از تجمع دانش آموزان و انتشار ویروس در حوزه‌های امتحانی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما