شناسهٔ خبر: 47242934 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«یار دبستانی من سلام» روی آنتن رفت

میان برنامه ۲۴ قسمتی «یار دبستانی من سلام» از شبکه آموزش پخش شد.

صاحب‌خبر -

میان برنامه ۲۴ قسمتی با عنوان «یار دبستانی من سلام» به موضوع قدردانی از والدین، معلم‌ها، کادر درمان، پلیس‌ها، آتش‌نشان‌ها و تمامی مشاغلی می‌پردازد که با وجود کرونا به فعالیت‌هایشان ادامه می‌دهند تا دانش‌آموزان در آرامش درس‌هایشان را بخوانند و پیشرفت کنند. این مجموعه از شبکه آموزش پخش شد.

امیر اسکندری کارگردان جوان این مجموعه که دانش آموخته فیلمسازی است درباره «یار دبستانی من سلام»، گفت: با توجه به حساسیت‌های روحی و روانی کودکان و نوجوانان در بین هم‌وطنان در خصوص ویروس کرونا و تعطیلی فیزیکی مدارس تلاش کردم بخشی از استرس‌های روحی و روانی کودکان و نوجوانان را کاهش دهم و تا دانش آموزان در موقعیت حال که ویروس کرونا مشکلات بسیاری را برای شغل‌های مختلف ایجاد کرده است با دقت درس بخوانند و قدردان تلاش‌های پدر و مادرها و سایر مشاغلی باشند که برای آرامش روحی و روانی کودکان، خانواده‌ها و جامعه تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.

آموزگاران محترم همراه در اثر:

خانم‌ها مهناز بارون‌زاده ، حدیث گلستانی، ناهید حاجی‌زاده، سمیه وثوقی، سیاه‌خانی، نسرین نیرومند، حبیبی، کاظمی اقدم، ناهید هادی، معصومه نوروزی، فرزانه ثابت‌زاده، سهیلا سفیدی و آقایان هادی شکری، قاسمی، مهدی تمسکنی، امین پرتو، مجید خورشیدوند، مریم سیفی.

دانش آموزن محترم همراه در اثر:

 ریحانه عظیم‌وند، محمدرضا اسکندری، محمد اسعدی، ستایش بهمنی، سهیل بهمنی

محمدصالح اسدی، فاطمه بدری، سیده روشا حسینی، کتایون و شهراد کولی‌وند، پارسا دولت‌دوست، محمدطاها فیضی، امیر فیضی، امیرحسین رضایی، امیرعلی یوسف‌پور، سامیار عاشوری، زنگنه، سمندری.

مشاور روانشناسی اثر: سرکار خانم راحیل شمسایی

مشاور اثر: سرکار خانم فاطمه طلایی

صدابردار: محمد اسعدی

تدوینگر: ابوالفضل اسعدی

مدیر تولید و تصویربردار: علیرضا اسکندری نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: امیر اسکندری

امیر اسکندری دانش آموخته کارشناسی کارگردانی و دارای ۳ اختراع ملی با عناوین سیستم نمایش هوشمند خودرو، کفش هوشمند نابینیان و دوربرگردان هوایی خودروها این بار نیز مستندی را تولید کرد که بخشی از مشکلات روحی و روانی مردم سرزمینش را کاهش دهد.

نظر شما