شناسهٔ خبر: 47230492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تایید صلاحیت ۱۷ داوطلب دیگر در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت : صلاحیت ۱۷ داوطلب دیگر شامل ۱۵نفر در شهر کرمانشاه و ۲نفر در شهر کوزران تایید شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به تایید صلاحیت ۱۷داوطلب دیگر شامل ۱۵نفر در شهر کرمانشاه و ۲نفر در شهر کوزران گفت : در مجموع صلاحیت ۱۶۴ داوطلب شورای شهر‌های این شهرستان تایید شده که ۷۰ داوطلب مربوط به شورای شهر‌های کوزران، هلشی، ماهیدشت و قلعه بیلوار و ۹۴ نفر مربوط به شهر کرمانشاه هستند.

او گفت : طبق قانون شورای شهر افراد رد صلاحیت شده در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت می‌توانند اعتراض خود را برای بررسی در هیات نظارت بر انتخابات مرکزی در تهران، به فرمانداری تحویل دهند تا در مرکز نیز رسیدگی شود.

او با اشاره به جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر شهر کرمانشاه از افرادی که در هیات رسیدگی انتخابات استان رد صلاحیت شدند و اعتراضی دارند خواست شکایت خود را برای رسیدگی در هیات نظارت انتخابات مرکزی به فرمانداری تحویل دهند.

تبلیغات و تجمع انتخاباتی ممنوع است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تایید نهایی صلاحیت داوطلبان شورای شهر کرمانشاه در هیات رسیدگی انتخابات حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: تبلیغات و تجمع انتخاباتی پیش از موعد و زمان رسمی انتخابات توسط کاندید‌های شورای شهر ممنوع و خلاف قانون است.

رنجبر زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی را ۲۰ تا ۲۶ خرداد اعلام کرد و از نامزد‌ها خواست قوانین تبلیغاتی را رعایت کنند.

او با اشاره به انتخابات شورای روستا‌ها گفت: تایید صلاحیت نامز‌های شورای روستا‌های شهرستان در هیات نظارت بر انتخابات شهرستان در حال جریان است.

او افزود: در حوزه شهرستان کرمانشاه ۴۸۶ روستا شرایط داشتن شورای اسلامی روستا را دارند و بیش از ۲ هزار نفر در انتخابات شورای روستا‌های شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

رنجبر گفت: بخش مرکزی، سرفیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار به ترتیب بیشترین روستا‌های واجد شرایط انتخابات را دارند .

انتهای پیام/د

نظر شما