شناسهٔ خبر: 47228265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

میگوئل تکسیرا خبر داد:

محبی مورد توجه چند باشگاه لیگ پرتغال

مربی پرتغالی سپاهان از علاقه چند باشگاه خارجی به جذب وینگر جوان این تیم خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد محبی، پدیده دو فصل اخیر سپاهان که خیلی زود به ترکیب این تیم رسید و حتی ملی پوش شد، به دلیل شرایط سنی خوبش مورد توجه باشگاه‌های مطرح خارجی بوده و ابتدای فصل هم پیشنهادی از گرانادا داشت که از سوی سپاهان رد شد.

حالا نشریه آبولا در گفتگو با میگویل تکسیرا، مربی پرتغالی سپاهان خصوص این بازیکن در گزارشی نوشت:

محمد محبی زیر نظر تیم‌های پرتغالی نظیر براگا قرار گرفته است. بازیکنی که مورد پسند میگوئل تکسیرا، دستیار امیر قلعه نویی در سپاهان بوده و مورد تمجید این مربی پرتغالی قرار گرفته است. به عقیده تکسیرا، محبی یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران است و می‌تواند در اروپا مخصوصا در پرتغال بازی کند.

تکسیرا در خصوص محبی گفت: وضعیت محبی از سوی چند باشگاه پرتغالی و نه فقط براگا دنبال می‌شود. این بازیکن کیفیتی بالا داشته و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او بسیار سریع است و می‌تواند در هر 2 بال بازی کند.

او ادامه داد: محبی در دوئل‌ها قوی عمل می‌کند زیرا قدرت بدنی بالایی دارد و می‌تواند در بازی هوایی خوب کار کند.

آبولا نوشت محبی به تیم ملی ایران نیز تحت هدایت ویلموتس دعوت شد و توانست 2 بار نیز گلزنی کند. این بازیکن در فصل گذشته برای سپاهان در 26 بازی 6 گل به ثبت رسانید.

این روزنامه نوشت تنها تیم‌های باشگاهی در پرتغال نیز به دنبال محبی نیستند و باشگاه‌هایی مثل گرانادا اسپانیا و آ.اک یونان از پیش به دنبال این بازیکن بودند. حالا او از سوی تیم‌های ترکیه‌ای نیز مورد رصد قرار می‌گیرد.

IMG_20210515_135111_929

نظر شما