شناسهٔ خبر: 47222475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فیروزآبادی: دولت «تحول و عدالت» را تشکیل می‌دهم

علیرضا قربانی

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: عدم توجه به شایسته‌سالاری مهمترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ابوالحسن فیروزآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار من «تحول و عدالت» است. در سالهای اخیر تلاشهایی که در عرصه‌های مختلف صورت گرفته نیاز به تحول دارد و باید در حوزه ساختار، برآیند و افراد انجام شود و در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تا حدودی سیاسی صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی و مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر، افزود: ما شاهد یک ساختار دولتی عمودی هستیم و امیدوارم بتوانم با استفاده از دو محور اقتصاد دیجیتالی که تکیه بر خدمات دارد، پیشران تولید و افزایش اشتغال باشیم و در حوزه صنعت هم نوسازی صنعتی را اجرا کنیم.

فیروزآبادی افزود: باید به فکر توسعه دولت دیجیتال هم باشیم و در حوزه عدالت هم در بخش مجازات و پیگیری متخلفان قوای دیگر کار می‌کنند اما در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهمترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه امیدوارم دولت به مثابه پلت‌فرم را اجرا کنم، اظهار کرد: شفافیت لازم را از این طریق در کشور ایجاد می‌کنم. همچنین امیدوارم نوسازی در تأمین اجتماعی و بیمه آن را عملی کنم.

وی تصریح کرد: در کشور نباید کوله‌بری وجود داشته باشد و این به دلیل ناکارآمدی‌ها در حوزه اقتصادی بوده است که باید با همکاری و همراهی همه ملت و بسیج کردن آنان این مشکلات را رفع کنیم.


انتهای پیام

نظر شما