شناسهٔ خبر: 47222347 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گردان‌های الأقصی خطاب به نیروهای خود:

شهرک‌نشینان بزدل اسرائیلی در کرانه باختری را به حال خود رها نکنید

رامین حسین آبادیان

گردان های «الأقصی» شاخه نظامی جنبش «فتح» با صدور بیانیه ای از نیروهای خود در کرانه باختری خواست تا شهرک نشینان بزدل رژیم صهیونیستی را به حال خود رها نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین امروز شنبه بیانیه‌ای را در خصوص تحولات اراضی اشغالی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، الاقصی خطاب به نیروهای خود در کرانه باختری اعلام کرده است که شهرک نشینان بزدل رژیم صهیونیستی را به حال خود رها نکنند.

الاقصی در این بیانیه همچنین از نیروهای خود در کرانه باختری خواسته است تا این منطقه را به جهنمی برای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان این رژیم تبدیل کنند.

این درحالی است که به دنبال درگیری‌های شدید در کرانه باختری تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و دهها تَن دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

پیش از این، صالح العاروری، نایب رئیس حماس در سخنانی پیرامون نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی گفته بود: جنبش مقاومت اسلامی حماس در قلب تحولات کنونی در اراضی اشغالی قرار دارد. ما در این نبرد قادر به تحقق دستاوردهای مختلفی هستیم.

این مقام عالیرتبه حماس در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی همواره سیاست‌های نژادپرستانه را در اراضی اشغالی دنبال کرده است. ما درحال حاضر برای دفاع از سرزمین خود مشغول جنگ هستیم. وی همچنین یادآور شد: آنچه که اکنون در اراضی اشغالی می‌گذرد، کلید پیروزی است.

نظر شما