شناسهٔ خبر: 47221742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛

زمان و نحوه برگزاری آزمون شفاهی دکتری دانشگاه تربیت مدرس

مهتاب چابوک

زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم (جلسه آزمون شفاهی) آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شرایط خاص به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، جلسه (آزمون شفاهی) مصاحبه کلیه رشته /گرایش های دانشگاه تربیت مدرس به صورت غیرحضوری (مجازی) در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۰ و از طریق نرم افزارهای Big BlueButtom، Adobe Connect، Skype و یا هر نرم افزار دیگری که توسط گروه آموزشی مربوط اعلام شود، برگزار خواهد شد.

برنامه دقیق زمانبندی، نرم افزار مورد نظر و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه هر رشته/ گرایش، نیمه اول خردادماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه دانشگاه https://www.modares.ac.ir/edu منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه مربوط از زمان، ساعت و نرم افزار برگزاری جلسه مصاحبه مطلع شوند.

تاریخ دقیق ثبت نام در سامانه پذیرش دانشگاه (گلستان) و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه در اطلاعیه شماره ۲ از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان آمادگی لازم برای ثبت نام و بارگذاری فایل اسکن مدارک در سامانه گلستان در بازه زمانی ۲ تا ۵ خردادماه را داشته باشند.

دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی ثبت نام و برگزاری جلسه آزمون شفاهی از طرق دیگر ندارد و عدم ثبت نام و حضور داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه آزمون شفاهی نیز مقدور نخواهد بود.

نظر شما