شناسهٔ خبر: 47221435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«جنگ با فقر و استکبار» میدان سنجش سیاستمداران و دولتمردان است/ اعتماد به مردم رمز موفقیت در جنگ دیپلماسی و اقتصادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، اعتماد و پشتیبانی از مردم را مهمترین مولفه‌های قوی شدن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جنگ با فقر و استکبار میدان سنجش سیاستمداران و دولتمردان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد زهرایی صبح امروز در آئین چهارمین مرحله کشوری رزمایش مؤمنانه و چهاردهمین مرحله استانی رزمایش مؤمنانه استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان اظهار کرد: توجه به میدان عملی که تعیین‌کننده نقاط و بزنگاه‌های اصلی و نقطه عطف انقلاب اسلامی است باید مورد توجه باشد میدانی که مقوم قوی شدن ایران بوده و ‌خواهد بود، میدانی که نیاز به میدان‌دار دارد و کسانی که پشتیبان این میدان هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از مردم و اتکا به نظام الهی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی رهبری داهیانه در خود جای داده و این نظام دینی متفاوت از همه حاکمیت‌ها است، تمدن نوین اسلامی را با حکومت اسلامی در انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

عده‌ای سطح رویارویی جبهه حق و باطل را تنزل دادند که در زمینه اقتصاد، سیاست و مبارزه داریم

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه برخی دچار خطای محاسباتی نشوند، افزود: عده‌ای سطح رویارویی جبهه حق و باطل را تنزل دادند که در زمینه اقتصاد، سیاست و مبارزه داریم.

زهرایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی را شکوفا می‌کند، تاکید کرد: تمدن پوشالی غرب بعد از رنسانس که یک نقاب و پوسته بدون محتواست را به چالش کشیده ‌است.

وی با اشاره به اینکه باید منتظر هرگونه مکر جبهه استکبار علیه خودمان باشیم، گفت: دچار خطای محاسباتی نشویم، در این میدان میدان‌دار نیاز داریم، مبانی انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم و ظلم‌ستیزی است آن هم نه در جغرافیایی محدود ایران بلکه در تمام گیتی و هر جایی‌که مظلوم و ظالمی وجود دارد، آن‌جا ردپایی از میدان‌داری ما است، نفس زکیه این میدان «شهید سلیمانی» بود.

میدان خدمت‌رسانی امروز در انقلاب اسلامی پابه‌پای جبهه مقاومت حرکت کردن است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: میدانی که مردم پشتیبانی کردند و نظام الهی از آن پشتیبانی کرد، میدانی که همان مبانی و ارزش‌ها پشتیبان آن بود، این میدان مقوم دنیای سیاست است، اگر به این میدان توجه نشود سختی تنگه احد و مکر صفین تکرار خواهد شد.

زهرایی گفت: میدان خدمت‌رسانی امروز در انقلاب اسلامی پابه‌پای جبهه مقاومت حرکت کردن است و میدان اصلی رزم با استکبار و فقر و محرومیت است.

وی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا یک زحمت اساسی و تبعاتی منفی داشته و مردم را در تنگنای معیشتی قرار داد، بیان کرد: اما این برای ما که توفیق خدمت پیدا کردیم سفره‌ای پهن کرده است، این میدان نیاز به بصیرت دارد، این میدان مثل تنگه احد است اگر حواسمان به فتنه‌ها نباشد در میدان خدمت‌رسانی نمی‌توانیم خوب عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: میلیون‌ها کمک مؤمنانه و توزیع جهیزیه هم اتفاق بیفتد، اگر میدان‌داری درست نکنیم شاید به ضد خودش تبدیل شود.

میدان جنگ با استکبار، فقر و محرومیت می‌تواند برگ برنده سیاستمداران برای مذاکره باشد

زهرایی با بیان اینکه اکنون در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ایران اسلامی هستیم، تصریح کرد: کسانی که ثبت‌نام کردند باید به دو میدان اصلی توجه کنند، مؤلفه قوی شدن و مقوم ایران اسلامی؛ آنچه برای مذاکره برگ برنده سیاستمداران و دولتمردان می‌تواند باشد میدان جنگ با استکبار چه در جنگ مستقیم و میدان فقر و محرومیت است.

اعتماد به مردم تضمین‌کننده موفقیت در جنگ دیپلماسی است

وی تاکید کرد: «مردم» راه‌حل، نقشه و موفقیت هستند اعتماد به مردم و پشتیبانی از مردم رمز موفقیت و تضمین‌کننده موفقیت در جنگ دیپلماسی، سیاسی، ‌اقتصادی و موازنه قدرت با دشمن تا دندان مسلح است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه نباید مردم را دست‌کم گرفت، تصریح کرد: همه باید اتکا به رهبری کنند و به منویات ایشان توجه کنیم و مجری خوبی برای اجرای بیانات مقام‌معظم رهبری باشیم، در همه عرصه‌ها موفقیت‌مان را خدا تضمین کرده ‌است، اخلاص، ثبات قدم، اعتماد به مردم و در مسیر ولایت حرکت کردن ضامن موفقیت است.

زهرایی ضمن قدردانی از تلاش مجاهدانه بسیجیان، جهادگران و پاسداران گفت: دست همه بسیجیان و پاسداران را می‌بوسم که در نهضت کمک مؤمنانه مصداق بارز انقلابی‌گری بودند.

وی با تاکید بر اینکه باید کمک مؤمنان را در تولید هم تسری دهیم، افزود: در کمتر از سه ماه بسیج سازندگی گلستان پروژه‌های عمرانی از جمله ۲۰۰ واحد مسکن محرومان را به شکوفایی رساند که زیبنده و شایسته تحسین است آن هم در همین تنگناها و تورم که شاهد آن هستیم، اینها نشان می‌دهد می‌توان کار جهادی با کیفیت انجام داد فقط باید تفکر انقلابی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال ویژه‌ای برای انقلاب اسلامی است، گفت: شک نکنید درهای رحمت الهی در خصوص مباحث اقتصادی به روی انقلاب باز شده ‌است و از بزرگ‌ترین پیچ تاریخی اقتصاد به حول الهی عبور خواهیم کرد.

زهرایی با تاکید بر اینکه دشمن هر کید و دشمنی که داشت علیه انقلاب اسلامی انجام داد و الان به بن‌بست رسیده ‌است، افزود: در تنگناها و بن‌بست‌ها جوانان کشورمان نشان دادند فتح باب‌هایی می‌کنند و خرمشهرهای اقتصادی توسط جوانان در حال فتح شدن است.

انتهای پیام/83001/ر

نظر شما