شناسهٔ خبر: 47220979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بلاتکلیفی جودوکار کم بینا برای اعزام به جایزه بزرگ باکو

ظریفه ملک‌پور

جودوکار کم بینا گفت: برای اعزام به مسابقات جایزه بزرگ باکو جهت کسب سهمیه پارالمپیک منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستم تا ببینم اجازه کلاس بندی پزشکی بین المللی به من داده می شود یا خیر؟

صاحب‌خبر -

علیرضا خجسته در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقه جایزه بزرگ باکو آخرین فرصت برای انجام کلاس بندی بین المللی و کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک در جودوی نابینایان و کم بینایان است که اوایل خرداد برگزار می شود.

وی درباره وضعیت خود برای اعزام به این تورنمنت، افزود: به دلیل کرونا و کمبود پزشکان کلاس بند در این تورنمنت، فدراسیون جهانی به تمام کشورها اعلام کرده که امکان اعزام بازیکن جدید برای انجام کلاس بندی بین المللی ندارند و تنها ورزشکارانی می توانند در این مسابقه شرکت کنند که قبلا کلاس بندی شده اند، البته فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک در خصوص اعزام من به این تورنمنت نامه نگاری انجام داده اند که هنوز فدراسیون جهانی پاسخی نداده است.

وی پیرامون این پرسش که در صورت اعزام چقدر امیدوار به کسب سهمیه هستید، افزود: در اردوی مشترکی که در ترکیه داشتیم من در یک وزن بالاتر (۷۳کیلوگرم) برابر برترینهای دنیا به مدال برنز دست یافتم، در باکو قرار است در ۶۶ کیلوگرم رقابت کنم که شرایط بسیار خوبی دارم و خود را برای مدال طلا آماده کرده ام.

خجسته گفت: با تمرینات خوبی که در یک سال گذشته داشتم آماده شرکت در جایزه بزرگ باکو هستم، در حال حاضر تنها منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستم تا تکلیفم برای شرکت در انتخابی پارالمپیک مشخص شود.

وی در پایان یکی از مشکلات خود را نداشتن شغل مناسب عنوان کرد و افزود: با وجود این که ۷ مدال آسیایی و.... دارم،  اما نزدیک به ۳ سال است که در استان البرز به هر ارگان و سازمانی برای استخدامی مراجعه کردم، به جز وعده و وعید نتیجه ای عایدم نشده است. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما