شناسهٔ خبر: 47220499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ورزش و جوانان جهرم اعلام کرد

همت جوانان جهرمی با تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان محرومان جهرم و میرجاوه

خداجو گفت: به همت جوانان شهرستان جهرم در سمن «موج مهربانی» تعداد یک هزار بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت جهرم و میرجاوه توزیع شد.

صاحب‌خبر -

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جوانان جهرمی در بنیاد خیریه «موج مهربانی» در یک اقدام خداپسندانه و با کمک خیران و نیکوکاران تعداد هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان شهرستان های جهرم و میرجاوه استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: این بسته ها شامل مواد خوراکی و غذایی از جمله برنج، مرغ، تخم مرغ، حبوبات، لوبیا، نخود، عدس، سویا، روغن، رب گوجه و خرما بود که میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته غذایی مبلغ 300 هزار تومان هزینه شده است، بیان کرد: در مجموع با تلاش و پشتکار جوانان در این سمن و همت خیران مبلغ 300 میلیون تومان برای تهیه بسته های مواد غذایی جمع آوری شده است.

 

خداجو با اشاره به اینکه بنیاد خیریه «موج مهربانی» هر سال و در راستای حمایت از خانواده های نیازمند اقدام به توزیع بسته های ارزاق می کند، عنوان کرد: این مهم در 2 سال گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا از سوی این بنیاد خیریه به شکل جدی تر پیگیری شده است.

 

وی به دیگر اقدامات این بنیاد خیریه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جشن عبادت، جشن تکلیف و تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان محروم از دیگر اقدامات این بنیاد خیریه در سال‌های اخیر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان بوده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم ادامه داد: کمک به تحصیل دانش آموزان کم بضاعت با بورسیه کردن آنها، ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در مناطق محروم کشور، کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و ... از دیگر خدمات بنیاد خیریه موج مهربانی بوده است.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خیران در امر مقابله با کرونا نیز گفت: در طول یک سال گذشته تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داد و بر این اساس کمک‌های خیران، نهادهای مردمی و ارگان‌های حمایتی برای جبران بخشی از نیازهای مردم و تامین مواد خوراکی جمع‌آوری و تقسیم شد.

 

به گزارش شبستان، بنیاد خیریه موج مهربانی در سال ۱۳۹۲ در جهرم تأسیس شد و فعالیت آن در حیطه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور و توسعه فضای علمی و آموزشی و کارآفرینی و اشتغال برای محرومان است.

پایان پیام/691

نظر شما