شناسهٔ خبر: 47219431 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس قرارگاه رهروان ولایت لرستان:

دغدغه اول رییس‌جمهور آینده باید اقتصاد و معیشت مردم باشد

رییس قرارگاه رهروان ولایت لرستان گفت: فردی باید سکان قوه مجریه را در دست بگیرد که دغدغه اول او اقتصاد و معیشت مردم باشد چرا که در شرایط تحریم ظالمانه دشمن، مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سید مرتضی شاهرخی،رییس قرارگاه رهروان ولایت لرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: نامزد‌های انتخابات باید برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد و در راه مبارزه با فساد، رانت خواری و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی تعطیل شده مصمم باشد.

او  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با طرح اقتصاد مقاومتی و بیان موضوعات پیرامون این طرح و تشویق دولتی‌ها به اجرای اقتصاد مقاومتی، تنها راه عبور از فشار اقتصادی را اجرای این طرح می‌دانند

اضافه کرد: در حال حاضر بهترین حالت برای ملت ایران این است که با حفظ اتحاد و انسجام درونی نیرو‌های انقلابی می‌توان به دستاورد‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف رسید چراکه با اتحاد و انسجام همیشه ملت ایران در همه عرصه‌ها پیروز و سربلند بوده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت می‌تواند در انتخاب درست و شایسته به ما کمک کند تا فردی که لایق این خدمتگزاری باشد به درستی انتخاب شود، ادامه داد: با بصیرت و آگاهی هرچه بیشتر و با در نظر گرفتن معیار‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان نمودند و تطبیق این معیار‌ها با عملکرد افراد می‌توان به انتخاب درستی دست پیدا کرد.

او گفت: اگر بخواهیم این معیار‌های مطرح شده را با عملکرد و سابقه افراد مورد بررسی قرار دهیم قطعا به فرد یا افرادی در بین کاندیدا‌ها خواهیم رسید که مطابق با این شاخص‌ها خواهند بود و در این صورت می‌توان او را به دیگران هم معرفی کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما