شناسهٔ خبر: 47218650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق در یکی از بندرهای تجاری هرمزگان کشف شد

بندرعباس-ایرنا- فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۵ هزار و ۸۶۶ لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش کانتینر در یکی از بندرهای تجاری استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه پلیس هرمزگان سردار "غلامرضا جعفری" افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان "بندرعباس"  با کار گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی اعضای یک باند  قاچاق سوخت که با سند سازی و شگردهای مختلف اقدام به قاچاق از مبادی قانونی می کردند را شناسایی کردند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:  پس از چندین روز کار شبانه‌روزی  مشخص شد تعدادی افراد سودجو به سرکردگی فردی گازوئیل را به صورت عمده از استان های همجوار و با استفاده از چندین دستگاه تانکر تحت پوشش روغن پایه وارد استان کرده و سپس سوخت های مذکور را در مشک های بزرگ ۳۰ هزار لیتری در ۹ کانتینر جاسازی و در محوطه یکی از بندرهای تجاری استان نگهداری تا در فرصتی مناسب به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی های دقیق صورت گرفته ۹ کانتینر مورد هدف که به صورت پراکنده در میان انبوهی از کانتینرها در محوطه پارک شده بود، شناسایی و در بازرسی به عمل آمده سوخت های قاچاق بدست آمد.

سردار جعفری ارزش سوخت های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۴۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم به عنوان عامل اصلی قاچاق شناسایی شد و تلاش ماموران برای دستگیری وی و دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

نظر شما