شناسهٔ خبر: 47215860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نکونام: عملکرد دروازه بان نساجی و اشتباه کمک داور دلیل شکست فولاد بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شکست این تیم مقابل نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی این تیم مقابل تیم نساجی مازندران اظهار کرد: تیم ما بازی را خوب شروع نکرد و به دلیل اشتباه دروازه‌بان گل دریافت کردیم. در نهایت با همان یک گل هم بازنده بازی شدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد نشد.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا برای هواداران و علاقمندان فوتبال در قائمشهر یک ورزشگاه خوب نمی‌سازند. شرایط زمین از قبل خیلی بدتر شده است. لیاقت مردم استان مازندران است که زمین بهتری داشته باشند. سال گذشته هم روی یک اشتباه داوری بازی را باختیم و امسال هم با اشتباه کمک داور بازنده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: بازی را باختیم، اما تیم بازنده نبودیم، چون گل زدیم و کمک داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. این کمک داور در بازی با سیرجان هم یک اشتباه علیه تیم ما کرد و پنالتی که دروازه‌بان ما مهار کرده بود را تکرار کرد. امروز هم یک گل سالم ما را مردود کرد. این کمک داور در حد این بازی و بازی‌های لیگ برتر نیست.

نکونام درباره کمک داور این مسابقه گفت: کمک داور باعث شکست تیم ما شد. با مساوی شرایط ما در جدول بهتر می‌شد، اما با اشتباه کمک داور باختیم. چند هفته است که فروزان را نداریم و امروز هم با اشتباه قطعی دروازه‌بان بازنده شدیم.

او افزود: چند فرصت خوب هم داشتیم، اما فکر می‌کنم روز خوب میرزازاد بود. من او را از ملوان به نساجی آوردم. زمانی که اینکار را کردم کسی فکر نمی‌کرد چنین بازیکنی باشد، اشتباه کمک داور و عملکرد خوب دروازه‌بان حریف موجب شد تا ما امروز ۳ امتیاز را در اینجا جا بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص رفتار هواداران نساجی پیش از شروع این مسابقه، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم کاری در قائمشهر بکنم که لطف مردم شامل حال من شود.  من حس خاصی به نساجی دارم.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما