شناسهٔ خبر: 47211795 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجمع هزاران اردنی در مرز فلسطین برای کمک به غزه

تهران – ایرنا - هزاران اردنی با برپایی راهپیمایی در کمک و حمایت از فلسطین و نیز محکومیت حملات صهیونیست ها در مرزهای اردن و فلسطین تجمع کردند. برخی گزارش ها نیز حاکی از عبور تعدادی از مردم اردن از مرزهای فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از رسانه های اردن، هزاران شهروند این کشور امروز (جمعه) در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی و به منظور همبستگی و پشتیبانی از فلسطیینان و غزه راهی مرزهای اردن و فلسطین شدند.

تظاهرکنندگان از مقام های اردن خواستند تا برای کمک و حمایت از فلسطینی ها مرزها را باز کنند.

معترضان اردنی برای همدردی و کمک به برادران فلسطینی خود نمازجمعه را در منطقه مرزی «الیرموک» میان این کشور و فلسطین برپا کردند.

تجمع هزاران اردنی در مرز فلسطین برای کمک به غزه

خبرگزاری «وفا» گزارش داد که شرکت کنندگان در این تظاهرات صبح امروز افزون بر بنرهایی در محکومیت حملات اسرائیل به قدس و غزه با حمل پرچم های فلسطین به سمت مرزهای این کشور هجوم آوردند.

در روزهای گذشته، بیشتر شهرهای اردن شاهد تجمع، تحصن و راهپیمایی در همبستگی و حمایت از فلسطینی ها و محکوم کردن حملات اسرائیل به بیت المقدس و غزه بوده است.

معترضان با تجمع گسترده در رو به روی سفارت رژیم صهیونیستی در امان از دولت خواستار اخراج سفیر و بستن سفارت اسرائیل در اردن شدند.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام های فلسطینی در روز جمعه، شمار شهدای حملات و تجاوزهای وحشیانه صهیونیست ها در غزه به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه، اعلام کرد که حملات صهیونیست ها تاکنون منجر به شهادت ۱۱۹ فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شده است.

همچنین شمار زخمی های این حملات به ۶۰۰ نفر رسید.

نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز نیز برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما