شناسهٔ خبر: 47206806 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛

هوا گرم‌تر می‌شود/ خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور

سازمان هواشناسی با اعلام ادامه رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق، پیش بینی کرد: از فردا تا روز دوشنبه هفته پیش روز دمای هوا در اغلب نقاط کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛ امروز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری رگبار باران و گاهی رعدوبرق را شاهد خواهیم بود؛ البته در استان‌های فارس، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، شمال هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان ، مازندران، گلستان و شرق گیلان شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی نقاط لرستان، همدان ،مرکزی، اصفهان ،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، غرب و جنوب یزد، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد؛ همچنین در استان فارس، کرمان، شمال هرمزگان، قزوین، البرز، تهران، سمنان رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.
 
روز یکشنبه هفته آینده در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی همچنین شمال آذربایجان غربی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
روز دوشنبه هفته آینده جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است و اواخر وقت دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.
 
دمای هوا از فردا تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور به طور نسبی افزایش می‌یابد.
 
فردا بخصوص در ساعات بعد از ظهر با توجه به وزش باد شدید در بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، البرز و تهران پتانسیل رخداد گرد و خاک وجود دارد.

در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

اواخر امروز و در روز شنبه نیز با توجه به افزایش سرعت باد وزش باد در جنوب و جنوب غرب کشور گرد و خاک شاهد هستیم.
 
آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق و با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما در تهران ۲۷ و ۱۸ درجه خواهد بود.
 
انتهای پیام

نظر شما