شناسهٔ خبر: 47202487 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان قربانی این ویروس شدند

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: در ‏شبانه روز گذشته بیماری کرونا ‏۲۰۷ نفر را در استان بستری کرد و ۱۴ نفر نیز با ابتلا به این ‏بیماری جان ولی داده اند.

صاحب‌خبر -

دکتر علی‌احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان ‏کرونایی در مراکز درمانی استان به یک هزار و ۱۶۱ نفر رسید و ۵۵۵ بیمار کرونایی جدید ‏در استان شناسایی شد که از این تعداد ‏۲۰۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند‎.

آقاپور از بستری بودن ۲۲۷ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز ‏درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۹ نفر با استفاده از ونتیلاتور ‏تنفس می‌کنند‎.

او ادامه داد: بیشترین میزان بستری شدگان کرونایی استان با ۵۱۲ نفر به شهرستان ارومیه ‏مرکز استان مربوط می‌شود. ‏

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ‏در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر در آذربایجان غربی در اثر ابتلا به کرونا جان خودرا از دست ‏دادند که از این تعداد ۵ نفر در ارومیه، ۲ نفر در خوی، ۲ نفر در سلماس و در هرکدام از شهر‌های بوکان، پیرانشهر، تکاب، ماکو، مهاباد و میاندوآب یک نفر گزارش شده است. ‏

آقاپور گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌ها به چهار هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است‎. ‎

تاکنون حدود ۱۶۲ هزار و ۱۶۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند‎.

انتهای پیام/ ت

نظر شما