شناسهٔ خبر: 47199833 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دلنوشته‌ای به مناسبت عید سعید فطر؛

پایان یک سفر وتولدی دوباره

عید روزی‏ست که در آن معصیت تو نباشد پس دستم را بگیر تا از همین نقطه تولد دیگری را در خود شروع کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دستان بی ‏نهایت خداوند، سفره مهمانی یک‏ ماهه را جمع می‏کند، اما سایبان مهربانی و نعمت خداوند همیشه گسترده‏ تر خواهد بود و روشنای ازلی هدایتش، نیز تداوم ... این‌ها همان بشارتی است که پیامبر فطر، به ابلاغش مبعوث شده است.

حالا دیگر رمضان، ماه میهمانی آن یکتای کریم، بار سفر بست و از دیار روزمرگی‏مان کوچید؛ آن هم در فصل زیبایی که بوستان‏های سبز و خرمش و عطر گل‌های بهاریش آدم را سرمست می‌کند.

اگر چه دلتنگیم برای برکت در سفره‌ای که آغاز افطارش با نان ساده و خرمایش بود و سحرهایش نجوای دوستی خالق که در لحظه ‏هایش موج می‌زد یا برای شب‏های بی‏مانند قدرش که جان‏های خسته را در عشق بی انتهایش برای محبوب غرق می‌کرد؛ همه می‌دانیم و من نیز می‌دانم این فقط عید نیست؛ بهانه‏‌ای خداوندی است برای کرامت و بخشندگیش؛ فرصتی ست تکرار ناشدنی، برای اجابت همه نیاز‌هایی که چشم به ماه رمضان دوخته بودند، پس درمی ‏یابم این شکوه و بزرگی این عید مبارک را و می‌خوانم دعای اجابتم را تا تمنایم را خود بپذیرد حالا که خورشید عید سر زد چشم‏ انتظارم تا از جود و جبروت تو،‌ای خدای مهربانم خود را میان اهل رحمت و مغفرت بیابم که این میسر نشود مگر از بخشش تو...

انتهای پیام/ج
دلنوشته از زهرا جعفرپور ایروانی

نظر شما