شناسهٔ خبر: 47196786 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تظاهرات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف

مسلمانان و آزادی خواهان جهان با برپایی تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مسلمانان و آزادی خواهان جهان در کشورهای مختلف با برپایی تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان و حمله به نوار غزه را محکوم کردند.

هزاران اردنی چهارمین روز پی‌درپی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نزدیک سفارت این رژیم در امان (پایتخت) تظاهرات کردند.

مردم لبنان هم به دعوت مقاومت حزب الله با پخش نوای الله اکبر از مساجد بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
 
گروهی از موتورسوران نیز با تجمع در یکی از میدان‌های ضاحیه جنوبی بیروت جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی اشغالی محکوم و بر ادامه حرکت مقاومت تا آزادی قدس شریف تاکید کردند.

فلسطینیان مقیم دمشق با تجمع در اردوگاه جرمانا، جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مردم فلسطین محکوم کردند. فلسطینیان در شعار‌های خود کشور‌ها و مجامع جهانی را به حمایت از مردم فلسطین فراخواندند و سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها را تقبیح کردند.

وین پایتخت اتریش هم شاهد تظاهرات گروه‌های مختلف مردمی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس بود.

در لندن، هزاران نفر از هواداران صلح و فلسطین، برابر دفتر نخست وزیری تظاهرات کردند. در این تجمع شماری از چهره‌های سرشناس مخالف جنگ و نمایندگان سازمان‌های سیاسی و صنفی، سخنرانی کردند. در این تظاهرات، شمار چشمگیری از جوانان و خاخام‌های یهودی نیز علیه حمایت رژیم‌های غربی، به ویژه آمریکا و انگلیس شعار دادند.

 

<div id="video-display-embed-code_382321" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/816645/382321?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما