شناسهٔ خبر: 47195653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دوران بزن‌دررو تمام شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دوران بزن‌دررو گذشته است هم‌اکنون نیروهای مقاومت بیش از ۱۰۰۰ موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری صبح امروز در آیین نماز عید فطر در بجنورد اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که خداوند به بندگانش توفیق می‌دهد تا مردم به افراد کمتر برخوردار کمک کنند.

وی گفت: در این ماه که یک ماه پربرکت است، مردم بیشتر به فکر کمک کردن به همنوعان خود هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: خداوند می‌فرمایند ذکات فطریه را قبل از آنکه نماز عید را بخوانید پرداخت کنید و کسانی که نمی‌توانند در ماه مبارک رمضان روزه‌بگیرند باید بدلش را به نیازمندان پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله این روزهای دنیای اسلام اشاره کرد و افزود: ناراحتی‌های دردناکی در این ماه مبارک رمضان برای مردم ایجاد شد، یکی اتفاقی بود که برای مردم افغانستان افتاد و حدود ۹۰ نفر از دخترانی که برای تحصیل به مدرسه‌رفته بودند توسط ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توسط بمب‌گذاری داعشی‌ها، این نظام تروریست به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی نیز که با شدیدترین و ناجوانمردانه‌ترین حالت در منطقه قدس مردم مظلوم را به شهادت می‌رسانند و خانه‌هایشان را از آن‌ها می‌گیرند مردمی که حدود هفتادسال دران منطقه زندگی می‌کنند را آواره می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد گفت: موضوعی که جای خوشحالی دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دوران بزن‌دررو گذشته است هم‌اکنون نیروهای مقاومت بیش از ۱۰۰۰ موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/ن

نظر شما