شناسهٔ خبر: 47189007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

بازدید معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری؛

ذوالفقاری: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در محل وزارت کشور در حال برگزاری است/ حدود 250 هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد امنیت انتخابات با تشریح این موضوع که تحقق امنیت انتخابات، از مهم ترین ابعاد دستور کار وزارت کشور است؛ گفت: تلاش وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات کشور بر برگزاری انتخاباتی مشارکتی است و ان شاا... با بسترسازی های صورت گرفته در کشور شاهد حضور پرشور مردمی در 28 خرداد ماه سال جاری خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور با حضور در محل ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری به تشریح آخرین هماهنگی ها برای استمرار تحقق وضعیت مطلوب امنیتی در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات 28 خرداد پرداخت و گفت: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظم کامل در محل وزارت کشور در حال برگزاری است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه روند ثبت نام داوطلبان روز 25 همین ماه به اتمام می رسد؛ گفت: بعد از مرحله ثبت نام، دیگر مراحل انتخابات آغاز می شود و روند طبق تقویم انتخاباتی تا 28 خرداد ادامه پیدا می کند.

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور با بیان اینکه برای همه مراحل انتخابات از حیث صیانت از شرایط مطلوب امنیتی پیش بینی های لازم انجام و برنامه های لازم تهیه شده است، گفت: در مرحله اخذ رای با توجه به افزایش شعب اخذ رای در انتخابات امسال،  حدود 250 هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات، مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شوند.

ذوالفقاری به شرایط با ثبات امنیتی کشور به عنوان بستر برگزاری انتخابات با امنیت و سلامت کامل اشاره کرد و گفت:  با هماهنگی های ملی و استانی، امنیت خوبی در کشور برقرار است و مرزهای کشور هم تحت کنترل مؤثر است و ان شاا... با ادامه همین روند، انتخاباتی کاملا امن و سالم در کشور برگزار خواهیم کرد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به شرایط بیماری کرونا در کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر افزایش شعب اخذ رأی برای پیشگیری از وقوع ازدحام، تمامی اصول بهداشتی از قبیل ضد عفونی کردن مکان رای گیری، الزام برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی و استفاده عمومی از ماسک برای روز رای گیری پیش بینی شده و بر همین اساس مردم عزیز کشورمان هیچ نگرانی از بابت شیوع بیماری در شرایط انتخابات  نداشته باشند.

 اطلس امنیتی کشور از دیگر موضوعات مورد اشاره رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور بود و در این خصوص گفت: اطلس امنیتی با مشارکت همه دستگاههای اطلاعاتی به طور کامل آماده شده و این اطلس  به طور مستمر به روز رسانی می شود.

ذوالفقاری در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش وزارت کشور به عنوان مجری اصلی انتخابات کشور بر برگزاری انتخاباتی مشارکتی است و ان شاا... با بسترسازی های صورت گرفته در کشور شاهد حضور پرشور مردمی در 28 خرداد ماه سال جاری خواهیم بود.

نظر شما