شناسهٔ خبر: 47188207 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیرکل «نجباء» عراق:

به عمق امنیتی رژیم صهیونیستی دسترسی داریم/همکاری با مقاومت فلسطین

رامین حسین آبادیان

دبیرکل نجباء تعراق در دیدار با رهبران مقاومت فلسطین گفت: ما به عمق امنیتی رژیم صهیونیستی دسترسی داریم و برای همکاری نظامی با مقاومت فلسطین آماده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، در جریان حملات بی‌سابقه مقاومت اسلامی فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، مقاومت اسلامی نُجَباء برای اولین بار تصاویری از دیدار دبیرکل این جنبش با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در این دیدار ضمن ابراز همبستگی با مجاهدان فلسطینی اظهار داشت: مردم عراق همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و از تلاش‌های آنها برای رهایی از رژیم وحشی و اشغالگر صهیونیستی حمایت می‌کنند. من شخصا آرزوی نبرد با دشمنان در خاک مقدس فلسطین را دارم.

الکعبی افزود: مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی قدس شریف و به تبع آن، آزادی کامل سرزمین فلسطین است و ما معتقدیم که مقاومت به آن لحظه رهایی نزدیک شده است.

وی با تاکید بر توسعه بیش از پیش محور مقاومت در عین تجلی وحدت اهداف، تصریح کرد: من بارها اعلام کرده‌ام که دیگر جنگ با اسرائیل، محدود به کشوری در شرق دریای مدیترانه نخواهد شد، بلکه صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه‌ای متشکل از مجاهدانی معتقد به مرزهای آسمانی و با ملیت‌های غیرفلسطینی، غافلگیر می‌شوند.

فرمانده ارشد مقاومت اسلامی عراق خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری نظامی ــ امنیتی با برادران فلسطینی خود هستیم. تمامی تحرکات غیررسمی صهیونیست‌ها در عراق تا شمال کشور را رصد می‌کنیم و این نوید را می‌دهم که مقاومت قادر به دسترسی به عمق سرزمین‌های اشغالی است.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه خروج اشغالگران آمریکایی از عراق، اولین تاثیر خود را بر معادلات فلسطین می‌گذارد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع استکبار غرب است و اسرائیل اکنون به پشتوانه ایالات متحده گستاخی می کند. تحقیر آمریکای رو به زوال، در خدمت آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین خواهد بود.

وی در پایان گفت: مقاومت عراق از زمان مبارزه با رژیم بعث تا کنون، با اشغالگران خارجی مقابله کرده است و از این رو برای رویارویی با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، به یک استراتژی جامع دست یافته است.

نظر شما